معجون ترکیبی از YJ و JL

جیپ به سبک کوادراتک

9 بهمن 1399 19:01

برای اهالی آفرود و به‌ویژه برای دوست‌داران برند جیپ شرکت کوادراتک - Quadratec - نام شناخته‌ شده‌ای است. کوادراتک بزرگ‌ترین خرده‌فروش مستقل قطعات و لوازک یدکی شاسی‌بلندهای جیپ است. این شرکت با ساخت یک رانگلر منحصربه‌فرد که ترکیبی از نسل اول (موسوم به YJ) و مدل فعلی (موسوم به JL) 30 سال فعالیت خود را جشن گرفته است. محصول جدید به طرزی هوشمندانه YJL نام‌گذاری شده است.

کوداراتک با ساخت یک جیپ رانگلر منحصربه‌فرد که ترکیبی از نسل اول (موسوم به YJ) و مدل فعلی (موسوم به JL) است، 30 سال فعالیت خود را جشن گرفته. کوادراتک کار خود را با استفاده از المان‌های طراحی رانگلر قدیمی YJ، همان چراغ‌های مستطیلی محبوب را زنده کرده است. اگرچه هنوز هم ریزه‌کاری‌های مدرن مانند LED نشان می‌دهد که محصول فوق یک نمونه به‌روزرسانی شده است.

سپر جلو به سادگی شامل یک تیر فلزی معمولی شده است که در بالای‌ آن لامپ‌های دایره‌ای در نقش مه‌شکن دیده می‌شود. در نمای کناری پله‌ها و پنل‌های لوله‌ای در قسمت درها دیده می‌شوند.

در قسمت عقب سپری را می‌بینیم که بیشتر با نسخه YJ سازگار است. اگزوزهای درشت و ضخیم آن در بستری برهنه حس جسارت بیشتری به قسمت عقب بخشیده‌اند. چراغ‌های عقب مشابه رانگلر نسل اول هستند ولی اکنون ساختار اصلی آن LED است.

جیپ رانگلر کوادراتک YJL

از نظر فنی کوادراتک بزرگ‌ترین تغییر را در قسمت تعلیق این خودرو اعمال کرده است. یک کیت کامل بالابر شامل بازوهای بزرگ Teraflex RT4  و شوک‌های تطبیق‌پذیر Falcon 3.5 نصب شده است. نکته جالب درباره این محصول استفاده از تایرهای 37 اینچی برند Mickey Thompson مدل Baja Boss است. میله‌های رنگی در دو طرف گاردان نیز توانایی‌های آفرود این خودرو را به رخ می‌کشد.

جیپ رانگلر کوادراتک YJL

داخل کابین سیستم اطلاعات و سرگرمی Alpine دیده می‌شود که جزئیاتی مانند فشار تایر، شیب‌سنج و نقشه‌ها را شامل می‌شود. در قسمت سرنشین‌ها سقف‌های پارچه‌ای جمع‌شونده موسوم به Bemini برای لذت بردن از فضای آزاد و البته محافظت در برابر اشعه نیز مشاهده می‌شود.

کوادراتک می‌گوید از جیپ رانگلر YJL تنها یک دستگاه ساخته خواهد شد.

دیدگاه کاربران