برقی سریع با قابلیت پیمایش 990 کیلومتر

احتمال تولید تسلا رودستر در سال 2022

12 بهمن 1399 10:30

پس از مدت‌ها انتظار برای ورود نسل دوم تسلا رودستر به خط تولید، به نظر می­‌رسد در سال آینده میلادی بتوانیم با این خودرو ملاقات کنیم.

برخی شایعات از شعاع حرکت 990 کیلومتری این خودرو خبر می‌­دهند.مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک که در حساب کاربری شخصی خود درباره نسل جدید این خودرو مورد پرسش قرار گرفته بود، از پایان قریب‌الوقوع فرآیند مهندسی تسلا رودستر و آغاز تولید آن در سال 2022 خبر داده است. وی در ادامه به احتمال رونمایی طرح اولیه این مدل در اواخر تابستان سال جاری اشاره کرده است.

با توجه به اظهارنظر ایلان ماسک، به نظر می­‌رسد فرآیند مهندسی این خودروی سه موتوره که شامل یک موتور در محور جلو، دو موتور در محور عقب و سامانه باتری می­‌شود، تکمیل شده است. سیستم حرکتی سه موتوره تسلا در مدل‌های S و X و در قالب تریم Plaid معرفی می‌­شود.

تسلا رودستر

تسلا رودستر قرار است اسپرت‌ترین محصول این برند با سریعترین شتابگیری باشد، ضمن این‌که برخی شایعات از شعاع حرکت 990 کیلومتری این خودرو خبر می‌­دهند.

معرفی تسلا مدل S Plaid مدل 2021

البته تولید این مدل تاکنون چندین بار به تعویق افتاده چراکه تمرکز تسلا بیشتر به سوی سایر مدل‌ها همچون مدل Y معطوف بوده است، اما اکنون می‌­توان با امیدواری بیشتری به انتظار معرفی تسلا رودستر نشست.

دیدگاه کاربران