هاچ‌بکی کوچک برای بازار مکزیک

معرفی فیس‌لیفت نیسان مارچ

16 بهمن 1399 19:02

نیسان اقدام به معرفی نسخه فیس‌لیفت از مدل هاچ‌بک مارس در بازار مکزیک نموده است. این خودرو برخلاف همتای اروپایی خود یعنی مایکرا که به تازگی تغییر چهره داده، از سال 2010 تاکنون و بدون تغییرات زیاد همچنان روی خط تولید قرار دارد.

این هاچ‌بکی کوچک شهری با قیمت پایه 10،793 دلار در بازار مکزیک قابل سفارش است.این هاچ‌بک کوچولوی یازده ساله در مدل فیس‌لیفت به لطف جلوپنجره V شکل، چراغ‌های زاویه‌دار جلو، ورودی هوای کوچکتر و چراغ‌های مه‌شکن و سپر جدید جلو چهره‌ای خشن‌تر پیدا کرده و به سایر محصولات فعلی نیسان بیشتر شبیه شده است.

طراحی در صندوق تغییر کرده و اکنون دیگر به سپر اتصال ندارد ضمن این‌که گرافیک چراغ‌های عقب هم متحول شده است. طرح جدید رینگ‌ها و رنگ‌آمیزی دورنگ بدنه که ستون‌های جلو، وسط و عقبی و حاشیه شیشه‌­های جانبی را نیز شامل می‌­شود هم جزء سایر نکات قابل ذکر درمورد نیسان مارس فیس‌لیفت به شمار می‌­رود.

کابین نیسان مارچ مدل 2021

در فضای کابین پنل داشبورد بدون تغییر باقیمانده درحالی‌که کنسول مرکزی بروزرسانی شده و به نمایشگر بزرگتر اطلاعات سرگرمی مجهز شده است. فرمان D کات نیسان مارس دیگر جزء جدید در فضای داخلی است که به محصولات جدید این خودروساز ژاپنی بسیار شباهت دارد.

نیسان مارس مدل 2021 نیروی محرکه خود را از پیشرانه 1.6 لیتری 4 سیلندر دریافت می‌کند که 106 اسب‌بخار قدرت و 142 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده 5 سرعته دستی یا 4 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد.

نیسان مارچ مدل 2021

فهرست دقیق امکانات رفاهی نیسان مارس به زودی اعلام خواهد شد، اما نیسان اعلام کرده تریم میان-رده این خودرو به مواردی شامل شش کیسه هوا، آلارم کمربند ایمنی صندلی‌های جلو، ABS, EBD و BA مجهز خواهد بود.

پیش ثبت نام نیسان مارس از اول فوریه آغاز خواهد شد. این خودرو در سه رده Sense ، Advance و Exclusive به ترتیب با قیمت 10،793، 12،265 و 13،885 دلار قابل سفارش است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران