نکوداشت نسخه کلاسیک با 25 دستگاه

معرفی لندرور دیفندر تروفی V8 مدل 2021

24 بهمن 1399 11:15

«لندرور کلاسیک» به عنوان زیرمجموعه مختص خودروهای کلاسیک این خودروساز بریتانیایی، قصد دارد با تولید تعداد معدودی از دیفندر کلاسیک در سال 2021، یاد و خاطره این خودروی محبوب را زنده نگه دارد.

25 دستگاه دیفندر Trophy در اتاق‌های 90 و 110 ساخته خواهد شد. این دیفندرهای سفارشی با مشخصات مشابه دیفندر Works V8 ساخته خواهند شد که در فاصله سال‌های 2012 تا 2016 تولید می‌­شد. پیشرانه 5 لیتری هشت سیلندر با 400 اسب‌بخار قدرت و 515 نیوتن‌متر گشتاور، جعبه‌دنده هشت سرعته اتوماتیک ZF، تقویت عملکرد مجموعه سیستم تعلیق، فرمان و ترمزها تنها بخشی از ویژگی‍‌­های فنی دیفندر Trophy است که این خودرو را برای عبور از مسیرهای آفرود آماده می‌­کند.

25 دستگاه دیفندر Trophy در اتاق‌های 90 و 110 ساخته و با رنگ زرد Eastnor رنگ‌آمیزی خواهند شد. رینگ‌های 16 اینچی این خودرو همرنگ بدنه بوده اما روی هلالی گلگیر، کاپوت و در صندوق با رنگ مشکی تزئین شده که تضاد زیبایی ایجاد کرده است.

لندرور دیفندر تروفی V8 با مدل 2021

چراغ‌های LED جلو، جلوپنجره Heritage، لوگوهای Land Rover Trophy و طرح‌های گرافیکی با سلیقه مشتری، جزء سایر ویژگی‌­های ظاهری این خودروها به شمار می‌­آید.

وینچ، قفسه محفظه بار روی سقف، ریل سقفی، قطعات محافظت از بخش زیرین بدنه، ورودی هوا، چراغ‌های LED کمکی و تایرهای چهارفصل بخشی از لوازمی است که این خودرو برای رویارویی با شرایط نامساعد به همراه دارد.

لندرور دیفندر تروفی V8 با مدل 2021

در فضای کابین هم مواردی شامل صندلی‌های اسپرت ریکارو با روکش چرم مشکی وینزور با دوخت زرد رنگ ، ساعت Land Rover Trophy ساخت Elliot Brown، سیستم اطلاعات سرگرمی انحصاری Land Rover Classic به همراه مسیریاب و امکان ارتباط با تلفن همراه جلب نظر می‌­کند.

قرار است در اواخر سال 2021 از این خودروهای 8 سیلندر برای حضور در رقابت Eastnor Castle دعوت شود. رانندگان این خودروها مجاز به ثبت نام و درج تصویر پرچم وطن خود روی خودرویشان خواهند بود. این رقابت فرصتی برای افزایش توانایی‌های رانندگی و کسب مهارت‌های جدید هم خواهد بود ضمن این‌که چند جایزه و یک جایزه نهایی هم برای تقدیر از بهترین عملکرد، پیش‌بینی شده است. البته برگزار شدن این رقابت به وضعیت همه­‌گیری ویروس کرونا در آن زمان بستگی دارد.

امکان سفارش مستقیم لندرور دیفندر Trophy از طریق «لندرور کلاسیک» از هم اکنون و با قیمت پایه 195 هزار پوند برای اتاق 90 فراهم شده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران