هیجان بیشتر برای کراس‌اور برقی اشکودا

معرفی انیاک iV اسپرت‌لاین

29 بهمن 1399 11:08

به عقیده بسیاری افراد، اشکودا انیاک iV در عین اشتراک فنی با فولکس‌واگن ID.4، ظاهر بسیار بهتری نسبت به آن خودرو دارد. اکنون این خودروساز اهل جمهوری چک با معرفی تریم Sportline از این خودروی پاک، قصد دارد هیجان بیشتری به ظاهر آن تزریق کرده و نظر مشتریان بیشتری را جلب نماید.

اشکودا با معرفی تریم Sportline از کراس‌اور برقی انیاک، قصد دارد هیجان بیشتری به ظاهر آن تزریق کرده و نظر مشتریان بیشتری را جلب نماید.علاوه‌براین به‌زودی نسخه RS از این خودرو با قدرت 302 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 460 نیوتن‌متر به زودی عرضه خواهد شد. مدتی بعد از آن هم شاهد رونمایی از نسخه GT با ظاهری شبیه به خودروهای کوپه و قیمتی بالاتر خواهیم بود.

ویژگی‌های ظاهری اشکودا انیاک iV اسپرت‌لاین

سیستم تعلیق با تنظیمات اسپرت، کاهش 15 و 10 میلی‌متری ارتفاع بدنه در محورهای جلو و عقب و رینگ‌های 20 اینچی (21 اینچی سفارشی) نخستین مواردی هستند که ظاهر نسخه Sportline  را از مدل استاندارد متمایز می‌سازند. جزئیات مشکی براق، رکاب‌های جانبی همرنگ بدنه و لوگوهای Sportline هم این مجموعه را تکمیل می‌­کنند.

طراحی اشکودا انیاک iV اسپرت‌لاین

شیشه‌­های دودی عقب، چراغ‌های LED جلو با چیدمان ماتریسی و چراغ‌های LED عقب با روشن شدن راهنما به صورت مرحله‌­ای هم به صورت استاندارد در این خودرو نصب شده است.

کابین و امکانات اشکودا انیاک iV اسپرت‌لاین

پوشش فضای داخلی تریم اسپرت‌لاین مشکی بوده و از چرم مشکی با دوخت خاکستری برای روکش داشبورد استفاده شده، ضمن این‌که قطعات با ظاهر کربن هم در این بخش دیده می­‌شود. برای پوشش صندلی‌های اسپرت از جیر میکروفایبر مشکی با دوخت خاکستری استفاده شده درحالی‌که روکش فرمان D کات این خودرو از چرم است.

کابین و امکانات اشکودا انیاک iV اسپرت‌لاین

مشخصات فنی اشکودا انیاک iV اسپرت‌لاین

اشکودا انیاک Sportline iV در سه نسخه با قدرت موتور 177، 201 و 261 اسب‌بخار عرضه می­‌شود که رقم گشتاور در قوی‌ترین نسخه برابر با 425 نیوتن‌متر خواهد بود.

ضعیف‌ترین مدل به باتری 62 کیلووات ساعت مجهز است و می‌­تواند در شعاع 400 کیلومتر مسافت حرکت کند. درحالی‌که مدل میانی قادر است با پشتیبانی باتری 82 کیلووات ساعتی خود، مسافت 520 کیلومتر را بپیماید. اما در قوی‌ترین مدل که به دو موتور الکتریکی مجهز بوده و از سامانه چهار چرخ محرک بهره‌مند شده، ظرفیت باتری 82 کیلووات ساعت است و شعاع حرکتی هم به 500 کیلومتر محدود شده.

دیدگاه کاربران