مجهز به پیشرانه Coyote

احیای مرکوری کوگار توسط Ringbrothers

10 اسفند 1399 10:59

پیشرانه 8 سیلندر Coyote یکی از مشهورترین پیشرانه‌های مدرن فورد بوده که در سال 2011 معرفی و در زیر کاپوت موستانگ GT و فورد F-150 نصب شده است. این نیروگاه 5 لیتری قدرتمند، در حالت استاندارد بیش از 400 اسب‌بخار قدرت تولید می­‌کند ولی با توجه به قابلیت بالقوه برای به دست آمدن خروجی بیشتر از این پیشرانه، Coyote در سال‌های اخیر تا حد زیادی مورد توجه تیونرها هم واقع شده است.

محصول جدید Ringbrothers در واقع یک مرکوری کوگار مدل 1968 است، که به نمونه تقویت شده از پیشرانه Coyote با قدرت 460 اسب‌بخار مجهز شده.شرکت Ringbrothers که در ایالت ویسکانسین آمریکا واقع شده هم یکی از این تیونرهاست که آن را برای نصب در جدیدترین محصول خود مورد تقویت کرده.

این محصول جدید درواقع یک مرکوری کوگار مدل 1968 بوده که به نمونه تقویت شده از پیشرانه Coyote با قدرت 460 اسب‌بخار مجهز شده است. نیروی این واحد قدرتمند از طریق جعبه‌دنده 10 سرعته اتوماتیک برگرفته از فورد رپتور به چرخ‌ها منتقل می‌­شود. علاوه بر پدال‌های تعویض دنده در پشت فرمان، اهرم مدرن جعبه‌دنده هم جلب نظر می‌­کند.

غیر از پیشرانه و جعبه‌دنده، تونل انتقال قدرت جدید، سیستم اگزوز Flowmaster، سیستم تعلیق اسپرت DSE و دیسک ترمزهای بزرگتر سایر تغییرات فنی است که روی این خودرو اعمال شده.

احیای مرکوری کوگار توسط Ringbrothers

البته Ringbrothers ظاهر این خودرو را هم فراموش نکرده چراکه سپر جدید جلو با روکش کرومی، جلوپنجره جدید، رینگ‌های سه تکه HRE ،لوگوهای جدید و نشان 5.0 روی گلگیر جلو را روی بدنه آن نصب کرده است. رنگ سبز تیره­ روی بدنه مرکوری کوگار تکمیل‌کننده این مجموعه است که ظاهری کاملاً نونوار به خودرو بخشیده.

آقای Jim Ring از بنیانگذاران Ringbrothers، این خودرو را نمونه­‌ای توصیف کرده که در عین ظاهر قدیمی، به ویژگی‌های مدرنی مجهز شده و شاید طراحان اولیه هم امروز آن را با این ویژگی­‌ها می­‌ساختند.

احیای مرکوری کوگار توسط Ringbrothers

مسئولان Ringbrothers از نیت خود برای رونمایی از این خودرو در نمایشگاه SEMA سخن گفته­‌اند که به علت محدودیت‌های موجود نافرجام مانده ولی برای معرفی عمومی این مرکوری کوگار زیبا در آینده نزدیک ابراز امیدواری نموده‌­اند.

هنوز درباره زمان عرضه این مدل اطلاع‌رسانی نشده ولی مالکان نسل اول مرکوری کوگار می­‌توانند از هم اکنون برای خریداری برخی قطعات آلومینیومی مشابه این خودرو از Ringbrothers اقدام کنند.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران