افزایش قدرت تا 1000 اسب‌بخار

مک‌لارن 720S زیر تیغ تیونر آمریکایی

14 اسفند 1399 19:27

بیابان مونتانا، جایی نیست که تیونرهای حرفه‌ای در آن مستقر باشند و روی ابرخودروها  کار کنند. اما در کوه‌های راکی، که فاصله کمی از پارک Glacier National دارند، مجموعه جدیدی به نام SWAE تشکیل شده است. بر خلاف بقیه تیونرها، پیشنهاد این شرکت تغییر قاب آینه و یا افزودن بال‌عقب بزرگ نیست؛ اگر به تیونینگ مک‌لارن 720S توسط این این مجموعه دقت کنید، متوجه می‌شوید که نه تنها بدنه آن با کیت فیبرکربن گسترش یافته با تقویت پیشرانه هم قدرت خودرو افزایش پیدا کرده است.

مجموعه SWAE درباره‌ قدرت تولیدی ادعا می‌کند که 900 اسب‌بخار تنها به چرخ‌های عقب منتقل می‌شودایجاد تغییرات در خودروی قدرتمند و کم‌نظیری مانند مک‌لارن 720S، کار دشواری است. این تیم جدید، به کمک پرینت سه‌بعدی، کیت‌بدنه و تغییرات بنیادی را طراحی کردند. آن‌ها می‌گویند که این ایده را اثبات مدل پیش‌فرض و آزمایش آن به کمک پرینت سه‌بعدی، نامیده‌اند. با این وجود، پرینت سه‌بعدی بخش مهمی از فرآیند طراحی این کیت‌بدنه است.

برای ساخت این کیت‌بدنه پهن از فیبرکربن استفاده شده؛ هرچند که به آن کیت پهن گویند اما طراحی و گسترش آن به شدت ظریف انجام شده است. این تیونر درباره‌ی بال عقب بزرگ نصب شده نیز می‌گوید که اولین نوع با تکیه‌گاه تیتانیومی و پرینت سه‌بعدی است. علاوه‌براین، رینگ‌های 10 پره جدید نیز به جذابیت مک‌لارن  720S افزوده است.

تیونینگ مک‌لارن 720S توسط SWAE

به کمک سیستم تنظیم عملکرد مخصوص پیشرانه توئین‌توربو 4 لیتری V8 تقویت شده است. مجموعه SWAE درباره‌ قدرت تولیدی ادعا می‌کند که 900 اسب‌بخار تنها به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود که در صورت صحت آن، به معنای تولید بیش از 1000 اسب‌بخار است.

این مک‌لارن متفاوت و قدرتمند، اخیراً در میامی رونمایی شده تا توانایی‌ها و استعداد شرکت SWAE را در تیونینگ خودروهای خاص و سفارشی، نشان دهد. با این حال، احتمالاً این مک‌لارن برای فروش نیست؛ اما شرکت اعلام کرد که برای طراحی و ساخت این کیت‌بدنه، تقریباً 500 هزار دلار هزینه کرده است.

تیونینگ مک‌لارن 720S توسط SWAE

آقای Trevon Hermosillo، یکی از بنیانگذاران SWAE، می‌گوید که شرکت آن‌ها در فضایی فراتر از لوکس فعالیت می‌کند. طبق گفته‌ او، دنبال کردن رویاها به هر قیمتی، قانون آن‌هاست. همچنین این مجموعه قصد دارد به کمک خلاقیت و خودروهای جدید، محدودیت‌های بالقوه خود را بسنجد.

دیدگاه کاربران