پرسش‌نامه آنلاین برای یافتن لایق‌ترین مشتری

شرایط سخت خرید برای مشتریان سوپراسپرت تویوتا

19 اسفند 1399 11:22

تویوتا قصد دارد در آینده نزدیک، نسخه جاده‌­ای از نماینده خود در مسابقات لمان را به بازار عرضه نماید. مطمئناً بسیاری افراد از همین حالا در اندیشه خرید نمونه‌­ای از این خودرو یعنی GR Super Sport هستند، اما بهتر است عجله نکنید چراکه روند فروش این محصول با سایر نمونه­‌های مشابه کمی متفاوت خواهد بود.

باتوجه به تولید محودو این خودرو به تعداد 10 دستگاه، تویوتا بیشتر تمایل دارد GR Super Sport را به مجموعه‌داران علاقمند واگذار نماید.در روند فروش این خودرو، تصمیم اصلی برعهده شرکت سازنده خواهد بود چراکه تویوتا یک پرسش‌نامه­ آنلاین حاضر کرده تا صلاحیت متقاضیان خرید  GR Super Sport را بررسی نماید.

پس از ثبت اطلاعات تماس، متقاضی باید اعلام نماید که چند خودروی قدرتمند در اختیار دارد. از آنجایی که فضا برای ثبت نام 10 خودرو درنظر گرفته شده، به نظر می­‌رسد تویوتا بیشتر تمایل دارد GR Super Sport را به مجموعه‌داران علاقمند واگذار نماید. تویوتا همچنین میزان استفاده از این خودروها و مدل‌های موردنظر متقاضی برای خرید در آینده را مورد پرسش قرار داده است.

تویوتا همچنین از احتمال حضور تویوتا 2000GT یا لکسوس LFA در پارکینگ خریدار سوال کرده تا از میزان علاقه آن‌ها نسبت به خودروهای اسپرت ساخت خود اطمینان حاصل کند.

تویوتا GR سوپراسپرت

علاوه‌براین درباره حضور متقاضی در پیست مسابقات در طول سال و مالکیت احتمالی گواهینامه FIA یا تیم مسابقات سوالاتی مطرح شده است. در نهایت تویوتا از علت اشتیاق متقاضی برای خرید GR Super Sport سوال کرده که طرح این پرسش هم در نوع خود بسیار جالب است.

نسخه مسابقه‌­ای این خودرو با نام GR010 Hybrid، قرار است در ماه آوریل در پیست Algarve در پرتغال به رقابت بپردازد. تویوتا فعلاً درباره تاریخ عرضه نسخه جاده‌­ای این خودرو سکوت کرده اما با توجه به نمایش مدل مفهومی در مسابقات لمان 2018، بعید نیست که در همین رویداد شاهد رونمایی از GR Super Sport باشیم.

دیدگاه کاربران