محصولی جدید از پول‌استار

معرفی اسکوتر برقی Re:Move

22 اسفند 1399 08:30

لزوم کاهش آلایندگی کربن در سراسر جهان باعث تحول بزرگی در صنعت حمل و نقل شده و به همین دلیل تنوع خودروها، موتورسیکلت‌ها و حتی اسکوترهای برقی در سراسر جهان روز به روز در حال افزایش است.

این اسکوتر با همکاری شرکت‌های پول‌استار، Hydro (سازنده آلومینیوم) و CAKE (تولیدکننده موتورسیکلت‌های برقی) ساخته شده است. برند تازه تاسیس پول‌استار هم پس از تولید خودروهای برقی، به جمع سازندگان اسکوترهای برقی وارد شده تا سهم خود از کسب و کار وسایل نقلیه برقی را افزایش دهد.

اسکوتر ساخت برند سوئدی با نام Re:Move، بگونه‌ای طراحی شده که در عین سازگاری ابعاد با سایر انواع مشابه، توانایی و فضای لازم برای حمل 275 کیلوگرم بار را نیز خواهد داشت. در حقیقت طرح این اسکوتر به سفارش مجله Wallpaper و توسط Konstantin Grcic انجام شده که از کمک شرکت‌های پول‌استار، Hydro (سازنده آلومینیوم) و CAKE (تولیدکننده موتورسیکلت‌های برقی) نیز بهره­‌مند شده است.

به اعتقاد طراح این اسکوتر، تلاقی سازه افقی و روکش بدنه عمودی این اسکوتر چیزی نبوده که بتوان مشابه آن را در صنعت خودروسازی مشاهده کرد و بیشتر به اتصال میز یا قفسه کمد شباهت دارد. وی در ادامه به ماندگاری بالای این وسیله به علت سازگاری آن با محیط زیست اشاره کرده است.

اسکوتر برقی پول‌استار Re:Move

مدیرعامل شرکت پول‌استار آقای Thomas Ingenlath نیز ساخت وسیله نقلیه برقی را تنها آغاز راهی دانسته که قرار است در همکاری با زنجیره تامین و ساخت قطعات مرتبط ادامه یابد. وی افزایش قابلیت کاربردی وسایل را مهمتر از زیبایی ظاهری آن‌ها دانسته، عاملی که به اعتقاد آقای Thomas در طول 20 سال گذشته بیشتر مورد توجه طراحان قرار داشته است.

فعلاً Re:Move به عنوان یک طرح مفهومی شناخته می­‌شود، اما شرکت‌هایی که در روند ساخت آن نقش داشته­‌اند، اعلام نموده‌­اند که نسخه نهایی این اسکوتر اواخر سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. برای آگاهی از جزئیات بیشتر، باید تا روز 17 مارس صبر کرد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران