بامو در حال گسترش نسل جدید M2 است و در این میان، جی-پاور قصد دارد با ارائه یک کیت قدرت چهار مرحلهای، M2 CS فعلی را به یک خودروی اسپرت هیجانانگیزتر تبدیل کند.
”جی-پاور به کمک انژکتورهای جدید و بهروزرسانی توربوشارژر، 651 اسببخار قدرت و 800 نیوتنمتر گشتاور را از بامو M2 CS دریافت میکند. “کیت مرحله اول به کمک یک تقویت نرمافزاری و پشتیبانی از قفل مرکزی میللنگ، قدرت و گشتاور پیشرانه 6 سیلندر خطی 3 لیتری بایتوربو را به ترتیب 49 اسببخار و 100 نیوتنمتر، نسبت به مدل استاندارد، افرایش میدهد. قدرت و گشتاور تولید شده به 493 اسببخار و 650 نیوتنمتر میرسد که حتی در مقایسه با M4 کوپه جدید، با قدرت 473 اسببخار و گشتاور 550 نیوتنمتر، قدرتمندتر محسوب میشود.
در مرحله دوم، به لطف تنظیمات ECU و سیستم اگزوز ضدزنگ، 532 اسببخار قدرت و 680 نیوتنمتر گشتاور آزاد میشود. برای مرحله سوم نیز اگزوزهای اسپرت، قدرت 562 اسببخار و گشتاور 720 نیوتنمتر در نظر گرفته شده است.
اما کمی صبر کنید؛ هنوز هیجانانگیزترین قسمت ماجرا باقی مانده؛ G-Power در نهایت تکخال خود را رو میکند و به کمک انژکتورهای جدید و بهروزرسانی توربوشارژر، 651 اسببخار قدرت و 800 نیوتنمتر گشتاور را از M2 CS دریافت میکند.
با توجه به اعداد ذکرشده، اکنون متوجه میشویم که کوپه کوچک بامو قدرتمندتر از فراری 458 اسپشیاله عمل میکند. فراری 458 اسپشیاله با وجود یک پیشرانه 4.5 لیتری هشت سیلندر، 596 اسببخار قدرت و 540 نیوتنمتر گشتاور تولید میکند.
برای کیت نهایی، باید 21,788 دلار (شامل مالیات) بپردازید. البته با پرداخت مبلغ بیشتر، ویژگیهای دیگری نیز اضافه میشوند. ویژگیهایی مانند رینگهای 9x20 اینچ جلو و 10.5x20 اینچی عقب Hurricane RR که با تایرهای 245/30 و 265/30 پوشیده شدهاند، افزایش V-max، ریمپ نرمافزاری، پوشش فیبرکربنی پیشرانه ، فرمان اسپرت و ... قابل سفارش هستند.