قیمت پایه 42,940 پوند

رونمایی از نسخه اسپرت فولکس‌واگن ترنسپورتر

29 اسفند 1399 18:36

فولکس‌واگن ترنسپورتر T6.1 این روزها در بازار اروپا با استقبال مشتریان روبرو شده است. همین مسئله به معرفی نسخه­‌های سفارشی و تغییر یافته از این مدل منجر شده ولی اکنون با نسخه جدیدی از این خودرو روبرو هستیم که به صورت رسمی و توسط سازنده اصلی رونمایی شده است.

فولکس‌واگن ترنسپورتر T6.1 Sportline در دو نسخه کمبی و عادی و دو بدنه استاندار و بلند قابل سفارش است، که با قیمت پایه 42,940 پوند به فروش می‌رسد.این مدل جدید که با نام T6.1 Sportline معرفی شده، در نمای ظاهری به رینگ‌های 18 اینچی اسپرت مشکی، جزئیات قرمز، کاهش ارتفاع 30 میلی‌متری سیستم تعلیق، کیت قطعات بدنه، رکاب‌های جانبی و باله سقفی مجهز شده است.

در فضای داخلی اما با روکش چرم ناپا با دوخت لانه زنبوری و جزئیات جیر، گرمکن صندلی‌­های ردیف جلو، سیستم صوتی ارتقاء یافته و سیستم مسیریاب Discover Media روبرو هستیم ضمن این‌که مجموعه­‌ای از سامانه­‌های دستیار راننده شامل کروزکنترل تطبیق­‌پذیر، ترمز خودکار اضطراری، حسگرهای پارک در جلو و عقب بدنه و دوربین عقب هم به افزایش ایمنی خودرو و راحتی رانندگی با آن کمک می­‌کنند.

با سفارش پکیج Black Edition برخی جزئیات تیره شامل شیشه­‌های تیره، نوارهای مشکی تیره روی بدنه و رنگ منحصربه‌فرد برای رینگ‌های خودرو هم به ون فولکس اضافه خواهد شد. البته هنوز اعلام نشده که چه رنگی برای رینگ در نظر گرفته شده است. کمک­‌فنرهای آیباخ هم بخش دیگری از این مجموعه خواهد بود.

فولکس‌واگن ترنسپورتر T6.1 Sportline

فولکس‌واگن ترنسپورتر T6.1 Sportline از نظر فنی تغییری نداشته ولی به قوی‌ترین پیشرانه پیشنهاد داده شده برای این خودرو مجهز شده؛ یعنی واحد 2 لیتری TDI با قدرت 201 اسب‌بخار که همراه با جعبه‌دنده 7 سرعته DSG این خودرو را ظرف 8.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برساعت می‌­رساند.

فولکس‌واگن ترنسپورتر T6.1 Sportline در دو نسخه کمبی و عادی و دو بدنه استاندار و بلند قابل سفارش است، که با قیمت پایه 42,940 پوند به فروش می‌رسد. قیمت پایه نسخه Black Edition هم 49,450 پوند تعیین شده است.

با توجه به عدم عرضه ترنسپوتر در آمریکا، شاهد عرضه این نسخه اسپرت نیز نخواهیم بود اما خریداران اروپایی می­‌توانند از اواخر ماه مارس اقدام به ثبت سفارش نموده و از ماه جولای خودروی خود را تحویل بگیرند.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران