فلفل نیمه‌تند اسپانیایی

فیس‌لیفت سئات آرونا از راه رسید

27 فروردین 1400 19:45

زیرمجموعه اسپانیایی فولکس‌واگن، فیس‌لیفت جدیدی از مدل آرونا - Arona - را معرفی کرد. خودرویی که قرار است در نقش یک کراس‌اور سایز کوچک نقش‌آفرینی کند.

برای این خودرو دو پیشرانه یک و 1.5 لیتری با فناوری تقویتی TSI در نظر گرفته شده که به ترتیب 95 و 150 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کنند. مهم‌ترین اتفاقی که در این به‌روزرسانی میانه دوره‌ای به چشم می‌خورد، ارائه تریم جذاب Xperience با آن جزئیات خشن و چشم‌نواز است. این خودرو می‌آید تا جایگزینی باشد برای تریم قدیمی Xcellence ولی با بهینه‌سازی‌های جدیدتر.

در این تیپ است که می‌توان چراغ‌های جلو تمام LED و فرمان پوشیده با چرم Nappa را مشاهده کرد. تمام نسخه‌های 2021 سئات آورنا با آرم دو رنگ کرومی سئات وارد میدان می‌شوند. برای این خودرو رنگ‌های جدید آبی یاقوت کبود، سبز ارتشی و آبی آسفالت قابل انتخاب است.

پکیج رینگ‌های جدید شامل 17 اینچی استاندارد و 18 اینچی سفارشی می‌شود. هم‌چنین سئات این امکانات را پدید آورده است که مشتریان با پرداخت هزینه اضافی سقف را نیز با رنگ متفاوت از بدنه (از بین گزینه‌های طوسی مغناطیسی و مشکی نیمه‌شب) انتخاب کنند.

کابین سئات آرونا مدل 2021

اگرچه سئات آرونای جدید یک کراس‌اور به حساب می‌آید ولی نباید فراموش کرد که این خودرو هنوز با ساختار محافظه‌کارانه FWD (محور محرک جلو) عرضه می‌شود. این در حالی است که سئات اساساً هیچ‌ گزینه‌ AWD برای انتخاب مشتریان در نظر نگرفته.

برای این خودرو دو پیشرانه یک و 1.5 لیتری با فناوری تقویتی TSI در نظر گرفته شده که به ترتیب 95 و 150 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کنند. نکته مهم‌ درباره سئات آرونا این است که شرکت هیچ گزینه دیزلی را تدارک ندیده است. اگرچه شرکت یک مدل یک لیتری TGI را که با گاز طبیعی سازگار است را نیز برای دوست‌داران مدل‌های اقتصادی کنار گذاشته است.

سئات می‌گوید آرونا مدل 2021 را در سه ماهه سوم سال جاری میلادی روی خط تولید می‌برد.

مترجم : نیما حدادی

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران