مخصوص بازار ژاپن

معرفی بنتلی کانتیننتال GT نسخه Equinox Edition

28 فروردین 1400 11:45

مدتی است که شرکت‌های خودروسازی به عرضه نسخه‌­های سفارشی ویژه بازار ژاپن علاقه پیدا کرده‌­اند. مدت بسیار کمی پس از معرفی ب‌ام‌و سری 8 گرن‌کوپه Collector’s Edition، نسخه خاصی از بنتلی کانتیننتال GT نیز از سوی مولینر (Mulliner) برای جلب نظر اهالی این کشور، رونمایی شده است.

این نسخه از بنتلی کانتیننتال تنها به منظور عرضه در ژاپن ساخته می­‌شود.این خودرو که با نام کامل کانتیننتال GT V8 Equinox Edition شناخته می‌شود، در بدنه و کابین با رنگ‌های خنثی تزئین شده که البته ظاهری خاص به آن بخشیده است.

برای رنگ بدنه، خریداران می‌­توانند از میان دو گزینه سفید مرواریدی یا سفید یخچالی انتخاب کنند. برای جلوگیری از یکنواختی، برخی قطعات همچون زیرسپری جلو، دیفیوزر عقب، باله لبه صندوق عقب و رکاب­‌های جانبی، از جنس فیبرکربن ساخته شده است.

نوارهای نقره‌­ای روی برخی بخش‌های بدنه که با صرف 5 روز زمان و با دست ساخته شده، را نیز نباید فراموش کرد. رینگ‌های 22 اینچی با روکش خاکستری تنگستن متالیک هم با رنگ سفید بدنه تضاد زیبایی ایجاد نموده است.

بنتلی کانتیننتال GT نسخه Equinox Edition

استفاده از رنگ‌های خنثی در فضای کابین این بنتلی سفارشی ادامه پیدا کرده زیرا در این بخش نیز شاهد روکش مشکی Beluga  روی صندلی‌­ها با حاشیه و دوخت نقره‌­ای هستیم که تا روی پشت­‌سری­‌ها و فرمان خودرو نیز امتداد یافته است. دوخت لوزی‌شکل علاوه بر صندلی­‌ها، روی کفپوش‌­های مولینر نیز دیده می­‌شود.

بنتلی کانتیننتال GT V8 Equinox Edition به پیشرانه 4 لیتری 8 سیلندر توئین توربوشارژ مجهز شده که 542 اسب‌بخار قدرت و 770 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار این کوپه لوکس قرار می­‌دهد. شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت و حداکثر سرعت این خودرو به ترتیب 3.9 ثانیه و 318 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

همان‌طور که در ابتدای مطلب اشاره شد، این نسخه از بنتلی کانتیننتال تنها به منظور عرضه در ژاپن ساخته می­‌شود.

دیدگاه کاربران