افزایش قدرت تا 880 اسب‌بخار

فراری F8 Tributo با تیونینگ منصوری

1 اردیبهشت 1400 13:30

جدیدترین محصول منصوری که با نام F8XX معرفی شده، برخلاف بسیاری از محصولات قبلی این شرکت، تغییرات ظاهری و فنی را به صورت توامان به همراه دارد.

منصوری با اعمال تغییرات نرم‌­افزاری و نصب سیستم اگزوز جدید، قدرت پیشرانه را به 880 اسب‌­بخار افزایش داده است.این خودرو که نسخه تغییر یافته از فراری F8 Tributo است، با رنگی درخشان و مجموعه قطعات اسپرت بدنه تزئین شده است. بدنه منصوری F8XX با طیف خاصی از رنگ سبز با نام کاتانیا (Catania Green) پوشانده شده که از ترکیب سبز و طلائی پدید آمده است. در کنار این رنگ درخشان، نوار طلائی که سرتاسر بدنه را پیموده به همراه رینگ‌های طلایی 21 و 22 اینچی چرخ‌های جلو و عقب و حروف F8XX روی درهای جلو، جلب نظر می‌­کند. باله عقب به صورت دو قطعه جدا از یکدیگر طراحی شده که مشابه آن را کمتر دیده‌­ایم.

جزئیات فیبرکربنی همچون دیفیوزر عقب، رکاب­‌های جانبی و قطعات روی سپر جلو هم علاوه بر قابلیت عملکردی، تضاد جالبی با رنگ بدنه ایجاده کرده‌­اند.

کابین فراری F8 Tributo با تیونینگ منصوری

در فضای کابین با روکش چرم بژ و تریم قطعات فیبرکربن روبرو هستیم که در عین هماهنگی با رنگ طلایی روی بدنه، محیطی دلباز فراهم کرده است. فرمان با روکش چرمی و لوگوی Mansory روی آن، از دیگر موارد قابل توجه در کابین محصول منصوری است.

فراری F8 Tributo با تیونینگ منصوری

منصوری با اعمال تغییرات نرم‌­افزاری و نصب سیستم اگزوز جدید، قدرت و حداکثر گشتاور پیشرانه 8 سیلندر توئین توربو 3.9 لیتری فراری F8 Tributo را از 720 اسب­‌بخار و 770 نیوتن‌متر استاندارد، به 880 اسب‌­بخار و 980 نیوتن‌متر افزایش داده است.

به لطف افزایش قدرت پیشرانه، شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت این کوپه سبز به تنها 2.6 ثانیه رسیده و حداکثر سرعت آن هم 354 کیلومتر برساعت خواهد بود.

دیدگاه کاربران