کامیون پرمیوم آلمانی

معرفی مرسدس اکتروس ادیشن 2

15 اردیبهشت 1400 19:27

بسیاری از رانندگان کامیون، کابین خودروی خود را در حکم خانه دوم یا دفتر کار قلمداد می­‌کنند. این کاربرد چندمنظوره گاهی ممکن است به اعمال تغییرات غیراستاندارد ختم شود اما مرسدس با معرفی اکتروس ادیشن 2، قصد دارد با اعمال تغییرات رسمی و استاندارد، نظر مشتریان را جلب کند.

مرسدس در حدود 40 آپشن گوناگون برای این مدل پیشنهاد کرده که زمینه وسیعی از شخصی­‌سازی را برای خریداران این مدل فراهم خواهد کرد.نسل جدید اکتروس در سپتامبر سال قبل رونمایی شد که البته نسخه ادیشن 2 را هم دربرمی­‌گرفت ولی مشخصات این کامیونت لوکس اکنون برای نخستین بار منتشر می­‌شود.

مرسدس در حدود 40 آپشن گوناگون برای این مدل پیشنهاد کرده که زمینه وسیعی از شخصی­‌سازی را برای خریداران این مدل فراهم خواهد کرد. البته فهرست تمامی این موارد قابل سفارش هنوز منتشر نشده ولی نگاهی به نخستین نمونه ساخته شده از ادیشن 2، می‌­تواند تاحدی نمایانگر امکانات قابل انتخاب باشد.

روکش چرم ناپا روی دستگیره درها و بالای صفحه نشان­‌دهنده­‌ها، تریم فیبرکربن و نورپردازی پوشش داخلی سقف، نخستین موارد جالب توجه در فضای داخلی این کامیون است.

امکانات رفاهی استاندارد این مدل شامل پکیج کامفورت است که مواردی مثل آینه تیره­‌شونده، آینه مخصوص اصلاح صورت، نورپردازی LED و یخچال را به همراه دارد. در پکیج Sight، افزایش میدان دید راننده مورد تاکید قرار داشته بنابراین چراغ‌های بای-زنون جلو و آفتابگیر برقی به خودرو اضافه می­‌شود. با سفارش پکیج مدیا، سیستم صوتی خودرو ارتقاء یافته و تعداد خروجی­‌های شارژ نیز افزایش می‌­یابد.

مرسدس اکتروس ادیشن  2

البته نمای خارجی هم فراموش نشده و مواردی شامل نوشته Edition 2 روی سایه‌­بان، نقوش ستاره­‌ای روی بخش جانبی، 4 چراغ LED اضافه در بالای شیشه جلو، پلکان از جنس استیل ضدزنگ و برخی جزئیات دیگر را شامل می‌­شود. بخش اعظم بدنه اکتروس ادیشن 2 با خاکستری تیره تزئین شده درحالی‌که جلوپنجره از جزئیات کروم تیره بهره­‌مند شده که در کنار حاشیه تیره چراغ‌های جلو، چهره­‌ای خشن به آن اعطاء کرده است.

اکتروس ادیشن 2 در دو نسخه دو و سه محور و به صورت فرمان-راست یا چپ عرضه خواهد شد. خودروساز آلمانی قصد دارد تنها 400 دستگاه از اکتروس ادیشن 2 را تولید و به بازار اروپا عرضه نماید و تحویل نخستین نمونه­‌ها به زودی آغاز می­‌شود.

دیدگاه کاربران