انتشار کاتالوگ رسمی تیگوان وارداتی

بررسی فولکس‌ واگن تیگوان 2024 ماموت خودرو

8 اسفند 1402 13:18

کاتالوگ تیگوان وارداتی ماموت خودرو

اسفند 1402: با معرفی نسل دوم تیگوان در سال 2017، این خودرو به سرعت تبدیل به پرفروش‌­ترین محصول فولکس‌­واگن در ایالات متحده شد. حالا شرکت ماموت خودرو تصمیم گرفته که با کمک «مجوز واردات خودرو جانبازان»، فیس‌­لیفت این محصول را با مدل 2024 وارد بازار کشورمان کند:

کاتالوگ تیگوان 2024 وارداتی (PDF)

امکانات تیگوان 2024 ماموت خودرو

در نمای جلو و عقب فولکس‌واگن تیگوان جدید، تغییرات جزئی اعمال شده که طرح جدید سپر جلو، جلوپنجره و نوار نورانی میان آن و همچنین نصب نشان Tiguan در میانه در صندوق را شامل می­‌شود. چراغ‌های LED جلو به همراه دیلایت LED در تمام تریم­‌ها استاندارد هستند.

یافتن موارد تازه در فضای کابین فولکس‌واگن تیگوان جدید، کار چندان آسانی نیست، اما در مورد فناوری اوضاع کمی متفاوت است. براساس اطلاعات رسمی منتشر شده از سوی شرکت ماموت خودرو، نسخه وارداتی تیگوان 2024 در بازار ایران، دارای امکانات زیر است:

. کروز کنترل هوشمند تطبیقی
. ایربگ راننده و سرنشین جلو
. ایربگ جانبی و پرده‌ای
. ترمز ABS و EBD
. کنترل پایداری
. استارت دکمه‌ای
. نمایشگر 8 اینچی مرکزی
. دوربین عقب
. سنسور پارک جلو و عقب
. سنسور باران
. 6 اسپیکر
. سیستم تهویه خودکار دو نقطه‌ای
. بلوتوث
. هشدار نقطه کور
. پیشگیری تصادف جلو
. سنسور باد تایر
. شارژر وایرلس
. سانروف پانوراما
و . . .

مشخصات فنی تیگوان 2024 ماموت خودرو

مشخصات فنی هم تغییری نکرده و همچنان شاهد نصب پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ در زیر کاپوت فولکس‌واگن تیگوان مدل 2024 هستیم که 184 اسب­‌بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک به هر دو محور منتقل می­‌کند. این محصول در مدت زمان 7.7 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ثانیه می‌رسد و حداکثر سرعت آن 220 کیلومتر در ساعت است. تیگوان برای پیمایش هر صد کیلومتر، به 9.4 لیتر سوخت نیاز دارد.


شرایط فروش تیگوان وارداتی

برای اطلاع از زمان فروش فولکس واگن تیگوان وارداتی شرکت ماموت خودرو و همچنین جهت اطلاع از آخرین اخبار این شرکت و نحوه ثبت نام خودروهای وارداتی آن، مقاله شرایط فروش ماموت خودرو را مطالعه کنید.

دیدگاه کاربران