لامبورگینی اوروس Evo شکار شد

با تحویل 4 هزار و 391 دستگاه، اوروس تبدیل به پرفروش‌ترین محصول لامبورگینی در سال 2020 شده است. این سوپر شاسی‌بلند بار دیگر توانست به‌تنهایی نیمی از فروش شرکت را به خود اختصاص دهد.

پس از حدود سه سال از عرضه نسخه اولیه اوروس، لامبورگینی در حال آماده‌سازی یک به‌روزرسانی میانه‌دوره‌‌ای است.پس از حدود سه سال از عرضه مدل اولیه، لامبورگینی در حال آماده‌سازی یک به‌روزرسانی میانه‌دوره‌‌ای است. چراکه طبق برنامه‌ریزی‌ها تا پیش از حضور مدل‌های برقی و هیبریدی، اوروس باید موقعیت خود را در بازار حفظ کند.

عکاسان توانسته‌اند نسخه Evo این خودرو را در حال تست‌های میدانی به دام بیاندازند. تست‌ها که در پیست نوربورگ‌رینگ انجام می‌شد، حکایت از سرعت بسیار بالای آن دارد، ولی طبیعی است که از روی تصاویر نمی‌توان عدد دقیق سرعت را برآورد کرد. با این حال مشخص است که تغییرات فنی روی این خودرو باعث شده پایداری آن در پیچ‌ها افزایش پیدا کند.

اگرچه مثل همیشه لامبورگینی پروسه استتار بدنه را به خوبی انجام داده است ولی روی بدنه آن هیچ پنل تقلبی گمراه‌کننده دیده نمی‌شود. پوشش استتاری کاری کرده است که جزئیات از دید کارشناسان پنهان بماند. با این حال برخی از اطلاعات را می‌توان از روی همین عکس‌ها نیز فهمید. تغییر فرم سپر جلو کاملاً مشخص است. احتمالاً در این خودروی جدید شاهد تغییراتی گسترده روی رکاب‌ها نیز باشیم.

تصاویر جاسوسی لامبورگینی اوروس Evo

هنوز خیلی زود است که بگوییم اوروس Evo سراغ تقویت پیشرانه هم خواهد رفت یا خیر. با این حال چیزی که مطمئن هستیم، استفاده از پیشرانه 4 لیتری توربو هشت سیلندر Vشکل است. دست‌کم انتظار داریم که شرکت با برخی از اصلاحات روی سخت‌افزار و به‌روزرسانی نرم‌افزار ECU بتواند خروجی را افزایش دهد اما نباید توقع یک دستاورد عظیم داشته باشید.

به تازگی لامبورگینی تایید کرده است که تا چند سال دیگر دامنه تمام محصولات خود را برقی خواهد کرد. این یعنی اوروس مجهز به یک پیشرانه هیبریدی خواهد شد. اگر بخواهیم درز اطلاعات دو ماه گذشته را باور کنیم آن وقت باید منتظر یک شاسی‌بلند پلاگین هیبریدی 820 اسب‌بخاری باشیم.

مترجم : نیما حدادی

منبع : motor1.com