شرکت آلمانی ای سی اشنیتزر (AC Schnitzer) که از سالها پیش به تیونینگ خودروهای آلمانی بخصوص محصولات بامو اشتغال دارد، در جدیدترین اقدام به سراغ نسل جدید بامو M4 رفته تا طرح تازهای برای چهره این خودروی اسپرت ترسیم کند.
”ای سی اشنیتزر در حال آمادهسازی سیستم اگزوز اسپرت تازهای برای بامو M4 است که قدرت پیشرانه را با 29 واحد افزایش نسبت به حالت استاندارد، به 502 اسببخار افزایش خواهد داد.“نخستین گام، ایجاد تغییراتی در نمای جلوی بدنه بوده که شامل مواردی مثل طرح جدید شبکه ورودی هوا و اجزای فیبرکربنی در دو طرف سپر میشود. بنابر ادعای تیونر آلمانی، این موارد علاوه بر افزایش خشونت ظاهری خودرو، بهبود آیرودینامیک را نیز در پی داشته است. طرح جدید رکابهای جانبی، دیفیوزر عقب و باله لبه صندوق عقب، از دیگر اجزایی است که تیونر آلمانی برای M4 پیشنهاد کرده است. لازم به ذکر است که تمامی این موارد درحال حاضر موجود نیستند اما به مرور زمان عرضه خواهند شد.
در صورت تمایل مشتری، کیت کاهش ارتفاع بدنه هم قابل سفارش است که ارتفاع جلو و عقب بدنه را به ترتیب 25-20 و 20-15 میلیمتر کاهش میدهد. ای سی اشنیتزر وعده داده که یک سیستم تعلیق قابل تنظیم کاملاً جدید را در آینده برای این خودرو معرفی کند. طیف گستردهای از رینگهای 20 اینچی با طرحهای متفاوت هم برای انتخاب مشتریان موجود است. موارد زیادی هم برای کابین این خودرو میتوان سفارش داد که شامل پدالهای تعویض دنده پشت فرمان و پدالهای آلومینیومی میشود.
ای سی اشنیتزر در حال آمادهسازی سیستم اگزوز اسپرت تازهای برای بامو M4 است که قدرت پیشرانه شش سیلندر 3 لیتری توئین توربوشارژ این خودرو را با 29 واحد افزایش نسبت به حالت استاندارد، به 502 اسببخار افزایش خواهد داد. در صورت صحت این ادعا، M4 دستپروده ای سی اشنیتزر میتواند با نسخه Competition از مدلهای M3 و M4 برابری کند.
هرچند انتقادات زیادی به ابعاد بزرگ جلوپنجره بامو M4 جدید وارد شده، اما میتوان به جرات ادعا کرد تغییرات اعمال شده توسط ای سی اشنیتزر بر روی چهره این مدل، ظاهر آن را بسیار زیباتر نموده است.
مترجم : عماد رحمتیراد
منبع : carscoops.com