سورپرایز با کابین بنفش

جراحی جدید منصوری روی لامبورگینی اوروس

12 خرداد 1400 12:42

لامبورگینی اوروس جزء خودروهایی بوده که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه شرکت منصوری قرار گرفته است. البته افرادی که به خودروهای پرزرق و برق با طراحی اغراق‌­آمیز بدنه علاقه ندارند معمولاً دست‌پرورده‌­های منصوری را مورد انتقاد قرار می­‌دهند.

تقریباً تمامی سطوح و اجزای کابین این خودرو شامل داشبورد، فرمان و کفپوش‌ها با رنگ بنفش تزئین شده است.البته سال گذشته شاهد معرفی مدل وناتوس (Venatus) از سوی این شرکت بودیم که ظاهری منطقی و قابل قبول برای اکثر افراد داشت. اما جدیدترین محصول تیونر آلمانی که در قطر رونمایی شده، به سنت همیشگی منصوری در ساخت خودروهای عجیب وفادار مانده و تنها عشق یا تنفر مخاطبان را در پی خواهد داشت.

تقریباً تمامی سطوح و اجزای کابین این خودرو شامل داشبورد، فرمان و کفپوش‌ها با رنگ بنفش تزئین شده که ممکن است مورد پسند بسیاری افراد واقع نشود. استفاده از رنگ بنفش به جزئیات بدنه همچون روکش آینه­‌های جانبی، درها ، رینگ‌ها و کالیپرهای ترمز هم سرایت کرده است.

کابین بنفش رنگ لامبورگینی اوروس منصوری

انتظار داریم که مشخصات فنی این مدل مشابه با وناتوس باشد، یعنی قدرت و حداکثر گشتاور پیشرانه 8 سیلندر توئین توربو در سینه این خودرو با 197 و 150 واحد افزایش نسبت به حالت استاندارد، اکنون 838 اسب­‌بخار قدرت و 1000 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار دارد.

منصوری از اعلام قیمت این مدل خودداری کرده ولی می‌­توان حدس زد که برای تملک این اوروس سفید و مشکی با کابین بنفش باید مبلغ زیادی پرداخت کرد.

دیدگاه کاربران