تغییرات براساس زبان طراحی جدید

معرفی اپل گرندلند 2022

21 خرداد 1400 00:13

پس از معرفی نسخه جدید از اپل کراس‌لند، اکنون نوبت به برادر بزرگتر یعنی گرندلند رسیده تا در لباسی جدید وارد بازار شود. علاوه بر حذف حرف X از نام این خودرو، برخی تغییرات دیگر نیز در کابین و بدنه آن اتفاق افتاده تا برای مدل 2022 کاملاً نونوار باشد.

اپل گرندلند برای سال 2022 فیس‌لیفتی میان‌دوره‌ای تجربه کرده و ظاهر آن براساس زبان طراحی جدید کاملاً نوونوار شده است.در همان نگاه اول، تشخیص جلوپنجره مشابه با مدل‌های کورسا و موکا و همچنین چراغ‌های LED با چیدمان ماتریسی و شبیه به سدان پرچمدار اینزیگنیا، کاملاً قابل تشخیص است. 84 عنصر نورانی در چراغ‌ها به همراه سامانه دید در شب (نایت‌ویژن) که به یاری فناوری اینفرارد قابلیت شناسایی عابرین پیاده و حیوانات در فاصله صد متری خودرو را دارد، دید کافی برای راننده اپل گرندلند فراهم خواهد کرد.

طراحی جدید کابین با چیدمان دوتایی نمایشگرهای کنار هم، کابین محصولات دیگر اپل همچون موکا را تداعی می­‌کند. در تریم کامل‌تر، مشتریان می­‌توانند نمایشگر 10 اینچی لمسی را برای سیستم اطلاعات مرکزی سفارش دهند.

اپل گرندلند 2022

فرم جدید ورودی‌­های سیستم تهویه، برخی کلیدهای روی داشبورد و اهرم تعویض دنده نیز از دیگر تغییرات فضای کابین است که برای فیس‌­لیفت میان‌دوره‌ای جالب توجه است.

دوربین 360 درجه، دستیار حرکت بین خطوط، دستیار خودکار پارک با قابلیت چرخش فرمان برای ورود و خروج از فضای پارک به همراه کروزکنترل تطبیق‌پذیر با قابلیت توقف و حرکت که با جعبه‌دنده اتوماتیک هماهنگ شده، فناوری­‌های تازه‌ای است، که اپل در گرندلند 2022 نصب کرده.

اپل گرندلند 2022

هنوز درباره مشخصات فنی اپل گرندلند 2022 اطلاعاتی منتشر نشده است، اما از تصاویر این خودرو می­‌توان دریافت که یک پیشرانه پلاگین هیبرید در زیر کاپوت آن قرار دارد. مدل قبلی این خودرو به مجموعه‌­ای شامل یک پیشرانه 1.6 لیتری بنزین­‌سوز و دو پیشرانه الکتریکی مجهز بود که در کل 296 اسب­‌بخار قدرت و 450 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار این خودرو قرار می­‌داد.

قرار است اپل در هفته­‌های آتی اطلاعات بیشتری درباره این مدل منتشر کند و تا قبل از پایان سال جاری میلادی نیز فرآیند تحویل به مشتریان را آغاز نماید.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران