مدتی پس از معرفی اپل آسترا GSe، اکنون نوبت به اپل گرندلند Hybrid4 رسیده تا به منظور هماهنگی با سایر محصولات این شرکت، با لقب GSe معرفی شود. گرندلند Hybrid4 به عنوان نخستین محصول هیبرید اپل در اوایل 2019 معرفی شد و در تابستان 2021 هم برخی تغییرات ظاهری را تجربه کرد.
”اپل گرندلند GSe 2023 به پیشرانه 1.6 لیتری بنزینسوز و دو موتور برقی مجهز شده است، که در مجموع 296 اسببخار قدرت را به هر دو محور انتقال میدهد.“اپل گرندلند GSe 2023 به پیشرانه 1.6 لیتری بنزینسوز و دو موتور برقی مجهز شده است، که در مجموع 296 اسببخار قدرت را به هر دو محور انتقال میدهد. شتاب صفر تا صد و حداکثر سرعت این خودرو هم به ترتیب 6.1 ثانیه و 235 کیلومتر برساعت اعلام شده است. البته حداکثر سرعت در حالت کاملاً برقی به 135 کیلومتر برساعت محدود میشود.
همچون عضو دیگر سری GSe، سیستم تعلیق و فرمان اپل گرندلند GSe نیز مورد بازنگری قرار گرفته است، تا کیفیت سواری بهبود یابد. سیستم تعلیق این خودرو به صورت مکفرسون در جلو و چنداتصالی در عقب طراحی شده و فنرها و کمکفنرهای ساخت برند Koni با سفتی بیشتر و فناوری FSD، جایگزین نمونههای قبلی شده است.
این کراساور برقی، رینگهای 19 اینچی مشکی و نقرهای با طرح برگرفته از کانسپت اپل مانتا GSe را در زیر بدنه خود دارد.
برای ایجاد تمایز هرچه بیشتر با نسخه استاندارد، سقف و آینههای جانبی اپل گرندلند GSe به رنگ مشکی تزئین شده است و بنابر سفارش مشتری، کاپوت نیز به همین صورت تزئین خواهد شد. دیفیوزر عقب، نشانهای ویژه روی در صندوق و صندلیهای اسپرت با روکش آلکانترا، از دیگر ویژگیهای خاص اپل گرندلند GSe به شمار میآید.
آن طور که در سایت motor1.com آمده است، براساس برنامهریزی استلانتیس به عنوان مالک اپل، تولید محصولات این برند آلمانی با پیشرانه درونسوز در اروپا، از سال 2028 قطع خواهد شد تا پیش از سال 2030، اپل به سازنده خودروهای برقی تبدیل شود.
جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.
مترجم : عماد رحمتیراد
منبع : motor1.com