استقابل از سال جدید با رنگ‌های جذاب

نخستین تصویر از شورولت کامارو 2022

29 خرداد 1400 16:51

یکی از طراحان شاغل در شرکت جنرال‌موتورز به نام اتم باری (Atom Barry) تصویری را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته که یک رنگ جدید پیشنهادی برای کامارو 2022 را به نمایش می­‌گذارد.

گذشته از رنگ بدنه، شورولت کامارو 2022 با تغییرات چندان اساسی مواجه نشده و تنها در برخی تریم‌ها، تحولاتی را تجربه کرده است.خودروساز آمریکایی قصد دارد از سال آینده دو رنگ جدید برای این کوپه اسپرت ارائه نماید که رنگ آبی Rapid در اوایل سال جاری در جریان مسابقات دیتونا معرفی شد و اکنون با دیگری آشنا شده‌­ایم.

خودروی حاضر در تصویر به پکیج ظاهری سطح 2 مجهز شده و بنابر اظهار آقای باری، تمامی اجزای ارائه شده در پکیج Wild Cherry در مدل 2021 را به همراه دارد.

پکیج مذکور که روی تریم‌های LT و LZ و با قیمت 2,145 دلار قابل سفارش است، مواردی همچون رینگ‌های آلومینیومی با نشان کامارو در مرکز، برچسب تزئینی روی گلگیرهای جلو، نام Camaro روی گلگیرهای جلو و کفپوش اختصاصی این مدل با حاشیه نقره‌­ای را به همراه خواهد داشت.

هنوز درباره قیمت رنگ جدید ارائه شده برای شورولت کامارو 2022 یعنی نارنجی Vivid هیچ خبری منتشر نشده است، اما رنگ نارنجی Crush که تاکنون برای کامارو ارائه می‌­شد با قیمت 395 دلار قابل سفارش بود . بد نیست بدانید رنگ آبی Rapid هم که جایگزین طیف خاصی از سبز با نام Shock شده نیز با قیمت 395 دلار ارائه می­‌شود.

گذشته از رنگ بدنه، کامارو 2022 با تغییرات چندان اساسی مواجه نشده و تنها در برخی تریم‌ها، تحولاتی را تجربه کرده است. مثلاً پکیج 1LE از نسخه چهار و شش سیلندر کامارو حذف شده یا مجموعه Design Package 3 برای این مدل ارائه شده که تزئین کاپوت خودرو با نوارهای مشکی براق، درپوش مشکی باک بنزین و لوگوی Camaro روی مرکز رینگ‌ها را برای خودرو فراهم می­‌کند.

کمبود تراشه الکترونیکی باعث قطع چندین باره فرآیند تولید کامارو در طول سال جاری شده است، به گونه‌­ای که آغاز ساخت مدل 2022 که برای 14 جولای برنامه­‌ریزی شده بود به 20 سپتامبر موکول شده است.

دیدگاه کاربران