گرامیداشت هزارمین خودروی عرضه شده توسط مولینر

معرفی نسخه‌ای خاص از بنتلی بنتایگا

21 تیر 1400 14:41

مولینر به عنوان بازوی سازنده خودروهای سفارشی برند بنتلی، از سال 2014 آغاز به‌کار کرد. نخستین پروژه این شرکت، ساخت 15 نمونه سفارشی از سدان فلایینگ اسپور بود که با هدف افزایش راحتی سرنشینان به واسطه بازنگری در طرح و روکش صندلی­‌ها انجام شد. دوخت لوزی‌شکل صندلی­‌های آن مدل همچنان برای محصولات فعلی این شرکت قابل سفارش است.

بدنه این بنتلی شاسی­‌بلند با طیف خاصی از رنگ بنفش تزئین شده که در کنار جزئیات و رینگ‌های مشکی، ظاهری هیجان‌­انگیز به این خودروی سفارشی بخشیده است.مولینر اکنون به نقطه عطفی مهم دست یافته چراکه تیراژ مدل‌های سفارشی آماده شده توسط این شرکت به عدد هزار رسیده است. همزمان با این رویداد مهم، مولینر اقدام به ساخت نمونه‌­ای سفارشی از بنتایگا برای یک مشتری اروپایی نموده است.

نخستین درخواست این مشتری استفاده از چوب زیتون برای روکش نقاطی از فضای کابین بوده، متریالی که معمولاً در کابین سدان لوکس مولسان قابل مشاهده است. دومین ویژگی درخواستی، به دوخت دوتایی روکش بخش بالایی صندلی­‌ها و پوشش داخلی درها مربوط می­‌شود.

بدنه این بنتلی شاسی­‌بلند با طیف خاصی از رنگ بنفش تزئین شده که در کنار جزئیات و رینگ‌های مشکی، ظاهری هیجان‌­انگیز به این خودروی سفارشی بخشیده است. البته نمی‌­توان انکار کرد که ترکیب رنگ بدنه با روکش کرم روشن فضای داخلی، شاید چندان موردپسند همگان نباشد ولی در عین حال جذابیت این نمونه را هم نمی­‌توان از نظر دور داشت.

نسخه ای خاص از بنتلی بنتایگا به مناسبت تحویل هزارمین دستگاه توسط مولینر

براساس اظهار آقای پل ویلیامز (Paul Williams) که هدایت این شرکت را برعهده دارد، متخصصان مولینر از بدو تاسیس این برند تاکنون به طور متوسط هفته‌­ای 3 سفارش دریافت کرده‌اند. بازه فعالیت این شرکت بسیار گسترده بوده و پروژه­‌های متنوعی از کانتیننتال GT گرفته تا 12 نمونه سریBlower Continuation را دربرگرفته است. وی در ادامه سخنان خود به تصویرسازی مجازی انحصاری مولینر اشاره کرده که امکان نمایش مجازی فضای داخلی و خارجی خودرو را برای مشتریان فراهم می­‌کند.

دیدگاه کاربران