طول بیشتر برای مشتریان چینی

معرفی رنجرور ایووک L

29 تیر 1400 11:15

چین، یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین بازارهای جهانی خودروست و چینی‌ها معمولاً به خودروهایی با محور کشیده و فضای باز علاقه نشان می‌دهند. به همین خاطر خودروسازان برای کسب رضایت و توجه آن‌ها و فروش محصولات خود، نسخه لانگ‌ ویل‌بیس را نیز مخصوص بازار چین تولید می‌کنند. برای مثال می‌توان به بیوک انویژن پلاس، فولکس‌واگن ID.6، مرسدس‌بنز کلاس E لانگ‌ویل‌بیس و ب‌ام‌و سری 5Li، اشاره کرد.

طول ایووک L به 4531 میلی‌متر می‌رسد که در مقابل نسخه استاندارد با طول 4371 میلی‌متر، افزایش قابل توجهی داشته است.یکی از جدیدترین خودروهای معرفی شده برای آن‌ها، لندرور رنجرور ایووک است، که با نام ایووک L شناخته می‌شود‌.

طول ایووک L به 4531 میلی‌متر می‌رسد که در مقابل نسخه استاندارد ایووک با طول 4371 میلی‌متر، افزایش قابل توجهی داشته است. این افزایش طول، فضای پای بیش‌تری را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد و گفته می‌شود که تقریباً 125 میلی‌متر افزایش داشته است.

طبق گفته‌ لندرور، افزایش طول سبب راحتی بیش‌تر سرنشینان و تغییر تنظیمات الکترونیکی صندلی‌های عقب تا 7 درجه می‌شود.

کابین رنجرور ایووک L

ایووک L به سیستم InControl OS 2.0 مجهز شده است؛ لندرور می‌گوید که این یک رابط کاربری بین انسان و صفحه‌نمایش 10.2 اینچی دوگانه، برای اتصال به تلفن‌های هوشمند، است. پنل ابزار نیز یک LCD با اندازه 12.3 اینچ است.

تمام ایووک‌های L با کیت R-Dynamic و رینگ‌های 20 اینچی ارائه می‌شوند. اکنون ایووک L با قیمت حدودی 66,450 دلار در چین به فروش می‌رسد و هنوز مشخص نیست که آیا لندرور قصد دارد این نسخه از ایووک را در سایر کشورها و بازارها عرضه کند یا خیر؟

مترجم : مریم سادات نوری

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران