پیکاپی برقی با قابلیت پیمایش 480 کیلومتر

معرفی آلفا سوپر وولف

2 مرداد 1400 15:05

شرکت آلفا موتورز با معرفی یک مدل جدید به نام سوپر وولف (Superwolf) قصد دارد تنوع محصولات خود را افزایش دهد.

این خودرو به دو موتور الکتریکی و باتری 85 کیلووات ساعتی مجهز شده است و احتمالاً می‌تواند با یک بار شارژ باتری، در شعاع حرکتی 443 الی 483 کیلومتر حرکت کند.طول و عرض بدنه این پیکاپ دوکابین به ترتیب 5.45 و 1.995 متر است، درحالی‌که طول و عمق فضای بار این خودرو نیز به ترتیب 1.652 و 0.458 متر اعلام شده و یک روکش جمع‌شونده نیز برای آن پیش­‌بینی شده است.

براساس اعلام سازنده، ظرفیت یدک­‌کشی و محفظه بار این وانت به ترتیب 3050 کیلوگرم و 1133 لیتر است و امکان سفارش آن در نسخه بدنه بلند هم وجود دارد.

اگر محصولات قبلی آلفاموتورز مانند پیکاپ تک‌کابین وولف را مشاهده کرده باشید، از طراحی ساده خارجی و داخلی این مدل جدید چندان متعجب نخواهید شد. فرم گلگیرها، طرح لوله‌­ای سپر جلو و رنگ سبز ارتشی بدنه، همگی باعث افزایش خشونت ظاهری این محصول شده است.

آلفا سوپر وولف

چراغ‌های سقفی، امکان تعویض درها با نمونه­‌های میله­‌ای مخصوص آفرود و  چندین پورت شارژ برای اتصال به دستگاه‌­های مختلف، از دیگر امکانات پیش‌بینی شده برای این مدل است. مشتریان می­‌توانند از بین رینگ‌های 16، 17 و 18 اینچی، یکی را انتخاب کنند.

طرح فضای کابین تحت تاثیر دو نمایشگر مرکزی و پشت آمپر قرار گرفته که روی داشبورد با طرحی ساده و تخت نصب شده است. به جزء دکمه‌­های کوچک سمت چپ نمایشگر و دکمه روی فرمان، هیچ دکمه فیزیکی دیگری به چشم نمی­‌خورد.

کابین آلفا سوپر وولف

هرچند آلفاموتورز فعلاً از انتشار مشخصات فنی این مدل خودداری کرده، اما می‌دانیم که پیشرانه سوپر وولف با مدل وولف پلاس یکسان است و با قابلیت AWD عرضه خواهد شد. بدین ترتیب می­‌توان دریافت که این خودرو به دو موتور الکتریکی و باتری 85 کیلووات ساعتی مجهز شده است و احتمالاً می‌تواند با یک بار شارژ باتری، در شعاع حرکتی 443 الی 483 کیلومتر حرکت کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت نیز احتمالاً رقمی در حدود 6.5 ثانیه خواهد بود.

آلفاموتورز از هم اکنون برای ثبت سفارش این محصول با قیمت 48 الی 56 هزار دلار اعلام آمادگی کرده است. بد نیست بدانید قیمت این خودروی برقی شامل تخفیف مالیات فدرال به مبلغ 7500 دلار خواهد شد.

دیدگاه کاربران