کمی بزرگ‌تر، کمی گران‌تر

آلفا وولف پلاس معرفی شد

30 فروردین 1400 13:15

فقط یک ماه بعد از پیش‌نمایش پیکاپ تک کابین تمام برقی وولف - Wolf - از شرکت آلفا - Alpha - این مجموعه تازه‌وارد، نسخه جدید و دو کابین را با اسم وولف پلاس معرفی کرده، که کمی از ویرایش استاندارد بزرگ‌تر است.

برآوردها این‌گونه نشان می‌دهد که آلفا وولف پلاس قیمتی بین 40 تا 48 هزار دلار داشته باشد. اگرچه کاملاً مشخص است که خودروی جدید براساس شاسی ویرایش قبلی ساخته شده ولی شرکت در مدل جدید کمی کابین آن را بزرگ‌تر در نظر گرفته است. برای این کار آلفا درهای نصف‌شده را پشت درهای اصلی تعبیه کرده و البته با اضافه شدن طول، فضایی برای قرار دادن صندلی‌های ردیف دوم نیز فراهم شده است.

ابعاد این خودرو نیز فعلاً نامشخص باقی مانده ولی از آنجا که شاسی آن بر پایه مدل استاندارد وولف ساخته شده یعنی منتظر عرض و ارتفاع بزرگ‌تر و طول ثابت باشیم.

پیکاپ برقی آلفا وولف پلاس

در حالی که کابین آلفا وولف پلاس کمی بزرگ‌تر از وولف استاندارد است، سایر تغییرات بسیار اندک بوده است. اما نباید فراموش کرد که در ویرایش پلاس باربند به سبک پیکاپ‌های آفرود نیز دیده می‌شود.

پلتفرم آلفا وولف پلاس همان چیزی است که پیش‌تر روی سدان برقی JAX دیده بودیم. خودرویی که آلفا تا این لحظه اطلاعات محدودی از آن منتشر کرده است. پیکاپ برقی آلفا وولف پلاس مجهز به دو نوع باتری 75 تا 85 کیلووات ساعتی است که دامنه پیمایش آن را تا بیش از 440 کیلومتر افزایش می‌دهد. همچنین تا این لحظه مطمئن هستیم که خروجی به صورت FWD چرخ‌های جلو می‌فرستد.

پیکاپ برقی آلفا وولف پلاس

برآوردها این‌گونه نشان می‌دهد که آلفا وولف پلاس قیمتی بین 40 تا 48 هزار دلار داشته باشد. پیش از این شرکت آلفا قیمت وولف استاندارد را بین 36 تا 46 هزار دلار اعلام کرده بود. پیش‌بینی می‌شود وولف پلاس تا سال 2023 به دست مشتریان برسد.

دیدگاه کاربران