دارای قدرتی برابر با نسخه ایمولا

معرفی نسخه‌ای خاص از پاگانی هوایرا

16 مرداد 1400 16:33

گذر سریع زمان همواره انسان را به تعجب وامی­دارد. یکی از شاهدان این ادعا می­‌تواند گذشت ده سال از تولد پاگانی هوایرا باشد که اکنون با معرفی یک نسخه ویژه به نام Pacchetto Tempesta  از این مدل در جریان رویداد مونته‌ری، توسط خودروساز ایتالیایی گرامی داشته شده است.

نسخه ایمولا از هوایرا که مدت‌ها پیش و در تیراژ محدود تنها 5 دستگاه معرفی شد، قدرت و گشتاوری مشابه با این نسخه جدید ارائه می‌­کند.نام این نسخه ویژه از هوایرا به معنای «مجموعه طوفانی» است و مجموعه‌ای از تغییرات را برای این خودرو دربردارد. در نخستین گام، باید به افزایش 8 درصدی قدرت پیشرانه 12 سیلندر 6 لیتری ساخت AMG توجه کرد که اکنون 815 اسب­‌بخار قدرت و 1100 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار دارد.

اگر با مطالعه ارقام مذکور با اعدادی آشنا مواجه شده‌­اید، باید گفت که تشخیص شما درست است، چراکه نسخه ایمولا از هوایرا که مدت‌ها پیش و در تیراژ محدود تنها 5 دستگاه معرفی شد نیز قدرت و گشتاوری مشابه با این نسخه جدید ارائه می‌­کند.

به لطف نصب سیستم اگزوز جدید، صدای پیشرانه پاگانی هوایرا Pacchetto Tempesta هم تغییر کرده است.

پاگانی هوایرا BC Pacchetto Tempesta

باله عقب با طراحی جدید، طرح متفاوت ورودی جریان هوا و لبه سپر جلو و تنظیم مجدد سیستم تعلیق، سایر تغییرات درنظر گرفته شده برای این نسخه سفارشی از هوایرا بشمار می‌­آیند.

بد نیست بدانید که یک حالت رانندگی جدید به نام Soft Driving برای این مدل درنظر گرفته شده که هرچند از جزئیات آن اطلاعی دردسترس نیست، اما می‌توان حدس زد که برای افزایش راحتی سواری با این سوپراسپرت قدرتمند تدارک دیده شده باشد.

پاگانی هوایرا BC Pacchetto Tempesta

فعلاً هیچگونه تصویری از فضای کابین پاگانی هوایرا BC Pacchetto Tempesta منتشر نشده است.

این خودرو قرار است در پیست لاگونا سکا (Laguna Seca) و در کنار یکی از 40 دستگاه هوایرا BC رودستر حضور به هم رساند. این احتمال وجود دارد که نسخه مسابقه‌ای از هوایرا یعنی R هم در این رویداد به معرض نمایش درآید.

دیدگاه کاربران