به‌روزرسانی برای حضور در مسابقات 2022

معرفی آکورا NSX GT3 Evo22

17 مرداد 1400 12:26

با معرفی نسخه بروزرسانی شده Evo22 از آکورا NSX GT3، حیات این خودروی مسابقه­‌ای وارد دوران تازه‌­ای شده است. این خودرو که قرار است در مسابقات فصل 2022 حاضر شود، مجموعه‌­ای از به‌روزرسانی مشخصات فنی به خود دیده است، که پاسخگویی بهتر به خواسته‌­های تیم و راننده را در پی خواهد داشت.

این خودرو که قرار است در مسابقات فصل 2022 حاضر شود، مجموعه‌­ای از به‌روزرسانی مشخصات فنی به خود دیده است.یکی از تغییرات اساسی در بخش فنی این خودرو را باید در نصب اینترکولرهای جدید جستجو کرد که برای پایدارسازی شرایط پیشرانه در گستره وسیع‌تری از شرایط محیط، آماده شده است. تغییر در سیستم تعلیق و بازه کمک­‌فنرها، افزایش سرعت تعویض تایرها به واسطه اعمال تغییر در طراحی سیستم چرخ و تغییر در مسیر سیستم سوخ‌ترسانی، از دیگر تغییرات آکورا NSX GT3 Evo22 به شمار می­‌آید.

سیستم تهویه مطبوع و چراغ‌های آکورا NSX GT3 Evo22 هم مورد بازبینی قرار گرفته تا دستیابی به مجوزهای هومولوگیشن سال 2024 هم با مشکلی ایجاد نشود.

همچون گذشته، شاسی این خودرو توسط Performance Manufacturing Center در ایالت اوهایو تامین شده است، هرچند که فرآیند تکمیل نهایی و مونتاژ کامل خودرو در JAS Motorsport در شهر میلان ایتالیا تکمیل خواهد شد. این شرکت به عنوان مسئول پشتیبانی فنی برای تیم‌ها و مشتریان شخصی نسخه مسابقه‌­ای NSX در قاره اروپا شناخته می‌­شود.

آکورا nsx در مسابقات gt3

آکورا NSX GT3 نخستین بار در سال 2017 معرفی شد و از آن زمان تاکنون موفق به کسب 25 پیروزی در IMSA GTD و SRO GT شده است.

آقای John Whiteman مدیر بخش خودروهای مسابقه‌­ای هوندا از معرفی نسخه جدید آکورا NSX GT3 به عنوان خودرویی موفق و پر افتخار اظهار خوشنودی نموده است. وی ضمن اشاره به موفقیت­‌های این خودرو در دوره‌های قبلی مسابقات GT3، از تعهد بخش خودروهای مسابقه‌­ای آکورا به بهبود محصول و تامین بهترین تجهیزات برای مشتریان خبر داده است.

جدیدترین اخبار خودرو در ایران و جهان را باما دنبال کنید.

دیدگاه کاربران