دوچرخه برقی 5 هزار دلاری

معرفی محصول مشترک E-Bike و هات ویلز

27 مرداد 1400 12:20

شرکت هاتویلز دست همکاری به سوی E-Bike دراز کرده تا براساس یکی از محصولات این شرکت یعنی Super73، یک مدل سفارشی را به بازار عرضه نمایند. نتیجه این همکاری به یک مدل جدید به نام هاتویلز X Super73-RX منجر شده که قرار است در تیراژ تنها 24 دستگاه تولید شود.

قیمت این محصول سفارشی e-bike، پنج هزار دلار تعیین شده است.نیروی خروجی از مجموعه باتری این دوچرخه برقی معادل با 96 وات بر ساعت است، که اجازه پیمودن 64 کیلومتر مسافت با سرعت 32 کیلومتر برساعت را فراهم می­‌کند. وجود چنین نیروی پشتیبانی مطمئناً باعث دلگرمی راکب دوچرخه خواهد شد.

امکان برقراری ارتباط میان تلفن‌­های هوشمند با سیستم عامل‌های اندروید و iOS از طریق اپلیکیشن Super73 فراهم شده، که عاملی دیگر در افزایش رفاه راکب Super73-RX است.

یکی از مهمترین تفاوت­‌های این مدل سفارشی با نسخه استاندارد Super73 در رنگ‌­آمیزی بدنه با ترکیبی از آبی روشن و سیاه است، که با جزئیات نارنجی رنگ همراه شده.

X Super73-RX محصول مشترک E-Bike و هات ویلز

روکش نشیمنگاه و دستگیره‌­ها توسط Saddlemen تامین شده درحالی‌که پدال ها از نوع Stamp I Large و ساخت Crankbrothers است. چراغ زرد کوچک در جلوی این دوچرخه برقی نیز نقش مهمی در زیبایی چهره آن ایفا می­‌کند.

نکته جالب این‌که به همراه هر نمونه از این دوچرخه برقی، یک مدل فلزی ساخت هاتویلز از فورد برانکو Super73 R adventur هم به خریدار تحویل می­‌شود، که خطوط آبی و نارنجی مشابه با دوچرخه RX روی آن نقش بسته است.

دوچرخه برقی محصول مشترک E-Bike و هات ویلز

قرار است X Super73-RX در تاسیسات E-Bike در جنوب کالیفرنیا مونتاژ شود. برای ساخت و تحویل هریک از نمونه­‌ها به 12 الی 16 هفته زمان نیاز است. قیمت این محصول سفارشی e-bike، پنج هزار دلار تعیین شده است ولی همانطور که قبلاً اشاره شد، تنها 24 خریدار ساکن ایالات متحده امکان دسترسی به این محصول را خواهند داشت.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران