مخصوص بازی گرن توریسمو

طرح جنسیس برای نسخه‌های مسابقه‌ای G70 و X

27 مرداد 1400 13:41

طرح نسخه مسابقه‌­ای از دو مدل G70 و کانسپت X توسط شرکت جنسیس و به صورت مجازی رونمایی شده است، تا علاقمندان را از حضور قریب‌الوقوع این دو خودرو در بازی گرن‌توریسمو آگاه نماید.

با احتمال زیاد امکان رانندگی با این دو خودروی مجازی در نسخه هفتم بازی گرن‌توریسمو در سال 2022 فراهم خواهد شد.در میان این دو، ملاقات با جنسیس X GR3 بسیار هیجان‌انگیزتر است چراکه این خودروی کوپه در اوایل سال جاری و به عنوان یک کانسپت رونمایی شد و هنوز به خط تولید کارخانه راه پیدا نکرده است.

حروف GR3 به نام گرن‌توریسمو اشاره دارد، که این نسخه از جنسیس X برای حضور در آن آماده شده است. زیر سپری، کاپوت، رینگ‌ها، گلگیرها، رکاب­‌های جانبی، باله بزرگ و دیفیوزر عقب، مهمترین تغییرات ظاهری است که کانسپت X برای دریافت جواز حضور در بازی گرن‌توریسمو تجربه کرده است.

اما در کنار X GR3، باید به نسخه GR4 از جنسیس G70 اشاره کرد که چهره‌­ای متفاوت از یک خودروی سدان را به نمایش گذاشته است. رنگ بدنه و نوار تزئینی روی آن کاملاً مشابه X GR3 است که تاثیر مهمی بر تغییر چهره این خودرو داشته، ضمن­‌این که تضاد این پوشش تیره با رنگ زرد چراغ‌های جلو و مه­‌شکن، جلوه بصری زیبایی ایجاد کرده است.

جنسیس G70 مخصوص بازی گرن توریسمو

جزئیاتی مانند طرح رینگ‌ها، باله بزرگ و دیفیوزر عقب در جنسیس G70 مسابقه‌ای هم به چشم می­‌خورد.

جنسیس قصد دارد این دو خودروی مجازی را در جریان رویداد کونکورس الگانس در پبل بیچ به معرض نمایش بگذارد. هنوز نمی‌­توان درباره حضور این دو طرح پیشنهادی جنسیس در بازی گرن‌توریسمو با قاطعیت نظر داد، بنابراین علاقمندان باید تا زمان معرفی نسخه هفتم این بازی در سال 2022 منتظر بمانند.

دیدگاه کاربران