با ظاهری شبیه به ون‌های اروپایی

معرفی رم پرو مستر 2022

3 شهریور 1400 11:12

خودرویی که در این مطلب با نام رم پرو مستر یاد می­‌شود، برای اهالی اروپا بسیار آشنا به نظر می­‌رسد چراکه چندین مدل ون عرضه شده در قاره سبز به نام‌های فیات دوکاتو، پژو باکسر، سیتروئن جامپر و اوپل مووانو، درواقع نسخه تغییر یافته از همین خودرو هستند که اکنون در ایالات متحده و تحت برند رم حاضر شده است.

پرو مستر در درواقع نسخه تغییر یافته از ون‌های اروپایی است، که اکنون در ایالات متحده و تحت برند رم عرضه خواهد شد.مهمترین تغییرات رم پرو مستر نسبت به همتایان اروپایی را باید در فضای کابین این خودرو جستجو کرد، جایی که رابط کاربری Uconnect 5 با نمایشگر لمسی 7 الی 10 اینچ (بسته به سفارش مشتری) همراه شده و ابعاد صفحه نمایش پشت آمپر هم از 3.5 به 7 اینچ افزایش یافته است. جعبه‌دنده 9 سرعته اتوماتیک هم جانشین نسخه شش سرعته قبلی شده که بنابر ادعای سازنده، کاهش 9 درصدی مصرف سوخت را درپی دارد.

نیروی محرکه رم پرو مستر همچنان از پیشرانه 6 سیلندر 3.6 لیتری Pentastar V6 تامین می‌شود که 280 اسب‌­بخار قدرت و 364 نیوتن‌متر گشتاور را به محور جلو ارسال می­‌کند.

رم پرو مستر 2022

ورود بدون کلید، ترمز پارک برقی، فرمان برقی راک اند پینیون و سیستم اطلاعات سرگرمی بروزرسانی شده، سایر تغییرات مهم در فضای کابین این خودرو برای سال 2022 خواهد بود.

هشدار برخورد از جلو، حسگر تابلوخوان، ترمز اضطراری و هشدار تشخیص خواب‌آلودگی راننده به صورت استاندارد برای رم پرو مستر پیش‌­بینی شده ولی با پرداخت مبلغ بیشتر می­‌توان مواردی شامل دستیار حرکت بین خطوط، دستیار هوشمند سرعت، کروزکنترل تطبیق­‌پذیر با قابلیت توقف و حرکت و اعلام اطلاعات ترافیکی را هم دریافت کرد.  

دوربین 360 درجه، سنسورهای پارک جلو، دوربین دید عقب، سامانه خودران بی‌نیاز به دخالت دستان راننده با حفظ توجه به جلو، اپل کارپلی و اندروید اتو بی‌سیم، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، دو خروجی USB تایپ C و خروجی 115 ولت/150 وات، سایر موارد قابل سفارش برای این ون خواهد بود.

رم پرو مستر 2022

امکانات سفارشی­‌سازی برای این خودرو تنها به موارد گفته شده محدود نمی‌شود، چراکه می­‌توان رم پرومستر را در 18 ترکیب رنگی، سه فاصله محوری متفاوت، دو ارتفاع مختلف سقف و چهار اندازه متفاوت برای طول بدنه سفارش داد.

رم برای عرضه پرو مستر در سه ماهه چهارم سال جاری برنامه‌­ریزی کرده ضمن‌اینکه وعده داده است که نسخه برقی این محصول را در سال 2023 معرفی نماید.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران