مخصوص بازار اروپا

تبدیل فورد ترانزیت به کمپر

7 شهریور 1400 16:27

فورد ترانزیت، گزینه مناسبی برای تبدیل به یک خانه متحرک است. برهمین اساس شرکت فورد، مجموعه کمپرهای Transit Custom Nugget را در دو مدل Active و Trail برای مشتریان اروپایی عرضه کرده است. حال طبیعت‌گردان حق انتخاب گسترده‌تری دارند‌.

فورد، مجموعه کمپرهای Transit Custom Nugget را در دو مدل Active و Trail برای مشتریان اروپایی عرضه کرده است.نسخه Active در رنگ سفید عرضه می‌شود و مناسب کسانی با معیارهای راحتی، کیفیت بالا و سبک جسورانه در عین عملکرد بالاست. طراحی آن از شاسی‌بلندها الهام گرفته شده و بر رینگ‌های 17 اینچی منحصربه‌فرد سوار است‌.

برای راحتی و محافظت از طبیعت‌گردان هنگام استفاده از فضای باز، یک سایبان 2.6 متری به طور استاندارد در نظر گرفته شده است. کابین چوبی، یادآور عرشه قایق است و به لطف بافت‌های ساتن، مشکی و آلومینیومی، ظاهر مدرنی را رقم زده است.

نسخه Trail با رنگ قرمز و ظاهر کمی اسپرت‌ و خشن‌تر عرضه می‌شود.  روی جلوپنجره آن، نام فورد همانند مدل F-150 Raptor و Ranger Raptor حک شده و ظاهر آن با رینگ‌های 16 اینچی مشکی‌رنگ متمایز می‌شود.

تبدیل فورد ترانزیت به کمپر

برای صندلی‌ها نیز چرم مشکی در نظر گرفته شده است و سایر عناصر کابین نیز در راستای هماهنگی با اجزای مشکی نمای بیرونی، رنگی تیره دارند. البته اجزای آشپزخانه، کمد و کفپوش‌های چوبی با رنگ سفید پوشیده شده‌اند تا ظاهر کابین یکدست و خسته‌کننده نشود.

هر دو نسخه به پیشرانه دیزلی 2 لیتری EcoBlue مجهز هستند و برای نسخه Active دو نوع جعبه‌دنده شش سرعته دستی و یا اتوماتیک، قابل انتخاب است.

با وجود محبوبیت روزافزون این نوع کمپرها در آمریکا، فورد Transit Custom Nugget در این کشور عرضه نخواهد شد.

دیدگاه کاربران