تنها 3 دستگاه برای مشتریان ژاپنی

معرفی ب‌ام‌و X7 نیشیجین ادیشن

3 مهر 1400 16:36

عرضه نسخه­‌های خاص و سفارشی از انواع محصولات ب‌ام‌و در بازار ژاپن، اتفاق چندان عجیبی نیست. از سال‌های گذشته تاکنون، محصولات مختلف خودروساز آلمانی برای جلب نظر مشتریان ساکن در سرزمین آفتاب تابان با پوشش و مشخصات ویژه همراه شده است، اما خودرویی که در این مطلب به آن می‌­پردازیم را می‌­توان به جرات یکی از کمیاب­‌ترین نمونه­‌ها دانست.

این نسخه خاص به صورت انحصاری برای عرضه در بازار ژاپن آن هم در تیراژ بسیار محدود 3 دستگاه ساخته شده است. با ب‌ام‌و X7 نیشیجین ادیشن (Nishijin Edition) آشنا شوید، خودرویی که به صورت انحصاری برای عرضه در بازار ژاپن آن هم در تیراژ بسیار محدود 3 دستگاه ساخته شده است. ثبت سفارش برای این خودرو تنها به صورت آنلاین انجام شده و تا لحظه نگارش این مطلب، یک نمونه از آن به فروش رسیده است.

شرکت ب‌ام‌و مهارت زیادی در استفاده از متریال گوناگون همچون ورقه آلومینیوم و میکا برای ساخت رنگ‌های جذاب و روکش براق روی آن‌ها از خود نشان داده است. رنگ بدنه X7 نیشیجین ادیشن هم از میان رنگ­‌های بخش خودروهای سفارشی ب‌ام‌و یعنی BMW Individual انتخاب شده که به نام دارد یکی از انواع سنگ‌های کوارتز، یعنی آمیترین شناخته می‌شود. به لطف فرآیند پیچیده ساخت و استفاده از چندین لایه و زیرلایه، این رنگ درخشان در ساعات مختلف روز و بسته به نور تابیده شده روی آن، طیف­‌های متنوعی از خود به نمایش می­‌گذارد.

کابین ب‌ام‌و X7 نیشیجین ادیشن

روکش چرم به رنگ سفید ارکیده و روکش آلکانترا در بخش بالایی داشبورد، از دیگر مشخصه­‌های BMW Individual است، که در کابین این خودرو متبلور شده. اما مهمترین ویژگی حاضر در فضای داخلی این نسخه سفارشی از ب‌ام‌و X7 را باید هنر نیشیجین دانست که در نقاطی همچون پوشش داخلی سقف، کنسول میانی و حتی سوئیچ خودرو به معرض نمایش درآمده است. این هنر به نوعی ظریف‌کاری روی پارچه اطلاق شده که سابقه‌­ای 1200 ساله دارد. استفاده وسیع از رنگ طلایی در این پوشش قابل توجه است، که البته همچون رنگ بدنه، با تغییر میزان نور با طیف­‌های متفاوت دیده خواهد شد.

ب‌ام‌و X7 نیشیجین ادیشن براساس مدل xDrive40d و تریم Excellence شکل گرفته، که به فناوری هیبرید-خفیف 48 ولتی نیز مجهز است. این خودرو با قیمت 153 هزار دلار از اواخر سال جاری میلادی به خریداران تحویل می­‌شود.

دیدگاه کاربران