با الهام از مدل کلاسیک 6C Villa d'Este

معرفی نسخه‌ای ویژه از آلفارومئو جولیا و استلویو

6 مهر 1400 09:10

رویداد Concorso d'Eleganza Villa d'Este که معمولاً آن را با نام کوتاه شده کونکورس د الگانس می­‌شناسیم، یکی از مهمترین رویدادهای خودرویی اروپاست که برای نمایش بهترین نمونه‌­های موجود از خودروهای کلاسیک برگزار می­‌شود. اما با توجه به حضور افراد ثروتمند در این نمایشگاه، برخی خودروسازان اقدام به معرفی نسخه‌های ویژه از محصولات فعلی خود در این رویداد می­‌نمایند.

این دو خودروی ویژه با الهام از آلفارومئو6C 2500 SS Villa d'Este مدل 1949 شکل گرفته‌اند.در تازه‌­ترین اقدام از این نوع، آلفارومئو هم برای رونمایی از نسخه 6C Villa d'Este از دو محصول خود یعنی جولیا و استلویو در این رویداد برنامه‌­ریزی کرده است.

این نسخه ویژه براساس تریم Ti از دو محصول مذکور شکل گرفته و با رنگ سه لایه قرمز Rosso Etna تزئین شده است، که زمانی در مدل 6C 2500 SS Villa d'Este مدل 1949 مورد استفاده قرار می‌گرفت.

حاشیه کروم شیشه‌­های جانبی و خروجی اگزوزهای مشکی از ویژگی­‌های مشترک میان این دو محصول است، اما درحالی‌که رینگ‌های استلویو از نمونه 21 اینچی با طرح 5 پره انتخاب شده، جولیا کفش‌های 19 اینچی با طرح Y شکل را به پا دارد.

نسخه‌ای ویژه از آلفارومئو جولیا و استلویو

روکش چرم بژ صندلی­‌ها به همراه نشان 6C Villa d'Este روی پشت­‌سری­‌ها، تریم قطعات چوب، طرح شماتیک از مدل 6C 2500 SS روی داشبورد، گرمکن فرمان و پارکابی آلومینیوم با نشان Alfa Romeo روی آن، سایر ویژگی­‌های این دو محصول به شمار می‌­آید.

آلفارومئو استلویو 6C Villa d'Este به سامانه چهارچرخ محرک مجهز است و خریداران می­‌توانند پیشرانه دیزل با 207 اسب­‌بخار قدرت یا پیشرانه بنزین­‌سوز با 276 اسب‌­بخار قدرت را انتخاب نمایند. آلفارومئو جولیا هم با یکی از دو پیشرانه دیزل با 187 اسب­‌بخار قدرت یا بنزین­‌سوز با 197 اسب­‌بخار قدرت و انتقال قدرت به محور عقب قابل انتخاب خواهد بود.

نسخه‌ای ویژه از آلفارومئو جولیا و استلویو

آلفارومئو استلویو 6C Villa d'Este در تعداد 85 دستگاه و با قیمت 85,719 دلار به فروش می­‌رسد، درحالی‌که فعلاً درباره تیراژ تولید و قیمت آلفارومئو جولیا 6C Villa d'Este هیچ خبری اعلام نشده است.

دیدگاه کاربران