تیونینگ پورشه 911 روباز

معرفی تک‌آرت GTstreet R

9 مهر 1400 13:00

پس از معرفی پیکج تیونینگ برای نسخه کوپه از نسل جدید پورشه 911 توربو و توربو S توسط تک‌آرت (Techart) در ماه ژوئن، این تیونر آلمانی به سراغ فرم روباز از این خودروی اسپرت رفته تا آن را با قطعات فیبرکربنی تزئین کند.

تمام تغییرات انجام شده برای تک آرت GTstreet R در قالب یک مجموعه با قیمت 73 هزار یورو قابل خریداری است.این خودرو که اکنون به نام تک‌آرت GTstreet R شناخته می­‌شود، به مجموعه­‌ای از قطعات برای بهبود آیرودینامیک و البته کاهش وزن بدنه مزین شده است، که از میان آن‌ها می­‌توان به ورودی­‌های بزرگتر جریان هوا و کاپوت، باله عقب و گلگیرهای فیبرکربنی اشاره کرد.

هرچند این محصول براساس مدل توربو شکل گرفته است، اما از نظر ظاهری به نسخه روباز از پورشه 911GT2 شباهت دارد.

همچون نسخه کوپه، خروجی پیشرانه تک آرت GTstreet R روباز هم به 800 اسب‌بخار و 950 نیوتن‌متر افزایش یافته که برای رساندن این 911 روباز به حداکثر سرعت 350 کیلومتر برساعت کفایت می­‌کند.

تیونینگ پورشه 911 روباز تک‌آرت GTstreet R

خروجی اگزوز دوگانه جدید از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده است و به سیستم کنترل دریچه مجهز شده تا میزان صدای خروجی از پیشرانه توسط راننده کنترل شود.

تک‌آرت همچنین ارتفاع محصول پورشه را به میزان 25 میلی‌متر کاهش و سفتی سیستم تعلیق را افزایش داده است، اما در صورت سفارش مشتری، امکان نصب سیستم تعلیق قابل تنظیم هم وجود دارد.

تکمیل‌کننده لوازم قابل سفارش برای تک‌آرت GTstreet R، رینگ‌های 20 و 21 اینچی است، که به صورت تک یا دو رنگ و با دیسک‌های فیبرکربن قابل سفارش است. برای تزئین فضای کابین هم چندین ترکیب مختلف شامل روکش‌های آلکانترا، چرم، پارچه‌­های گران‌قیمت و تریم قطعات فیبرکربن توسط تک‌آرت پیشنهاد شده است.

تمام تغییرات انجام شده برای تک آرت GTstreet R در قالب یک مجموعه با قیمت 73 هزار یورو قابل خریداری است، که معادل با قیمت یک دستگاه پورشه 718 باکستر S در کشور آلمان است. تک‌آرت برای ساخت 87 دستگاه از این خودرو برنامه­‌ریزی کرده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران