رقابت پیکاپ نیسان در آمریکا

آماده‌سازی فرانتیر برای رالی آفرود

14 مهر 1400 12:02

قرار است نیسان در طولانی­‌ترین رالی آفرود ایالات متحده، یعنی رالی Rebelle شرکت نماید که به مدت 8 روز و در مسیری به طول 2400 کیلومتر برگزار می‌شود.

نیسان فرانتیر برای شرکت در الی Rebelle، به مجموعه‌­ای از لوازم اضافه آفرود نیسمو (Nismo)، تجهیزات سفر مثل چادر و البته رنگ‌­آمیزی خاص بدنه مجهز شده است.این مسابقه در تاریخ هفتم اکتبر از Hoover Dam در ایالت نوادا آغاز می‌شود و با عبور از ایالت­‌های نوادا و آریزونا و همچنین صحرای کالیفرنیا، در روز 16 اکتبر پایان می­‌یابد.

اما نمایندگی نیسان در این رقابت، به عهده نمونه‌­ای منحصربه‌فرد از نیسان فرانتیر PRO-4X مدل 2022 گذاشته شده است، که به مجموعه‌­ای از لوازم اضافه آفرود نیسمو (Nismo)، تجهیزات سفر مثل چادر و البته رنگ‌­آمیزی خاص بدنه مجهز شده است.

بدنه این خودرو با ترکیب مشهور هارد بادی (Hardbody) با سه رنگ آبی تیره، قرمز و سفید تزئین شده است، که محصولات نیسان در مسابقات قهرمانی آفرود در دهه 80 میلادی را درنظر تداعی می‌­کند.

آقای مایکل سوتر از مدیران فروش و خدمات پس از فروش نیسان در آمریکا، طراحی این مدل را ادای احترامی به خودروهای مسابقه­‌ای نیسان در دهه 80 میلادی دانسته است.

نیسان فرانتیر

همانطور که قبلاً اشاره شد، لوازم اضافه آفرودی نیسمو هم به یاری این پیکاپ مسابقه­‌ای آمده و مواردی مثل چراغ‌های 4 اینچی، سیستم اگزوز اسپرت، کیت سیستم تعلیق و رینگ‌های Axis را برای این خودرو به همراه آورده است.

نیسان در این دوره از مسابقات رالی ربل، پس از مدت‌ها دست یاری به سوی یکی از همکاران قدیمی خود یعنی Team Wild Grace دراز کرده است، تا در آماده‌سازی خودروی حاضر در مسابقه رالی مشارکت نماید.

دیدگاه کاربران