با طرح الهام گرفته از پورشه 935

نگاهی به دوچرخه برقی SUPER73

14 مهر 1400 12:15

پورشه 935 به عنوان یکی از محصولات افتخارآفرین خودروساز آلمانی در میان علاقمندان جایگاه ویژه‌­ای دارد. شاید به همین علت بوده که SUPER73 به عنوان سازنده دوچرخه­‌های برقی، تصمیم گرفته جدیدترین محصول خود را با الهام از این خودروی سوپراسپرت طراحی کند.

این دوچرخه برقی با رنگی مشابه یکی از نمونه‌­های پورشه 935 تزئین شده است، خودرویی که در سال 1979 موفق به کسب پیروزی در مسابقات 24 ساعته لمان شد.این مدل منحصربه‌فرد براساس یکی از محصولات شرکت مذکور به نام SUPER73-S2 شکل گرفته و با رنگ‌های مشابه یکی از نمونه‌­های پورشه 935 تزئین شده است. خودروی موردنظر در سال 1979 و تحت مالکیت تیم Kremer Racing، موفق به کسب پیروزی در مسابقات 24 ساعته لمان شد.

غیر از رنگ‌آمیزی بدنه، مجموعه باتری این دوچرخه برقی هم با ترکیب مشکی، آبی فیروزه­‌ای، قرمز، بنفش و نارنجی تزئین شده که جلوه بصری زیبایی برای این وسیله نقلیه دوچرخ ایجاد کرده است. بخش پایینی فریم بدنه هم با نارنجی رنگ‌­آمیزی شده، درحالی‌که جزئیات به رنگ بنفش و قرمز درآمده است.

پدال­‌های قرمز رنگ، زنجیر طلایی‌رنگ و حتی نصب یک کپسول اطفا حریق، سایر اقداماتی است، که SUPER73 برای ایجاد نقاط اشتراک بیشتر میان محصول خود با پورشه 935 انجام داده است.

دوچرخه برقی SUPER73

این شرکت مقیم کالیفرنیا حتی برای طراحی صندلی­‌های این دوچرخه نیز از فرم صندلی­‌های اسپرت پورشه الهام گرفته و آن را با آلکانترا مشکی و جزئیات سفید تزئین کرده است. رینگ‌های طلائی رنگ به همراه تایرهای Apache Fattyslick، بخش دیگری از ویژگی­‌های این محصول به‌شمار می­‌آید.

این محصول منحصربه‌فرد به مجموعه­‌ای شامل باتری 960 وات و یک موتور برقی مجهز شده است، که آن را برای دستیابی به سرعت 25 کیلومتر برساعت یاری می­‌کند. سیستم تعلیق تنظیم‌شونده براساس وزن و کمک‌فنرهای منعطف، از دیگر مشخصات فنی قابل ذکر این محصول است.

بد نیست بدانید مدل SUPER73-S2 که به عنوان پایه و اساس ساخت این نمونه سفارشی مورد استفاده قرار گرفته، با قیمت 2,695 دلار قابل خریداری است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران