با تزئینات مشکی رنگ

معرفی رنو توئینگو نسخه Urban Night

16 مهر 1400 12:27

در اوایل سال جاری، شرکت رنو از پایان تولید مدل توئینگو خبر داد بدون آن‌که درباره زمان دقیق این اتفاق جزئیاتی منتشر شود، البته به نظر نمی­‌رسد زمان زیادی تا خداحافظی از توئینگو باقی باشد، چراکه رنو یک نسخه ویژه از این هاچ‌بک کوچک به نام Urban Night را برای عرضه در بازار فرانسه تدارک دیده است.

رینگ‌های مشکی براق، نوار سفید بالای جلوپنجره و حروف Urban Night X به همراه نقوش گرافیکی سفید بر ستون C، از تفاوت­‌های این خودرو با نمونه استاندارد است.. این پکیج ویژه که تنها به تغییرات ظاهری محدود شده به همراه یکی از چهار رنگ سفید کریستالی، سفید کوارتز، خاکستری Moon و مشکی الماسی قابل انتخاب است. رینگ‌های مشکی براق، نوار سفید بالای جلوپنجره و حروف Urban Night X به همراه نقوش گرافیکی سفید بر ستون C، از دیگر تفاوت­‌های این خودرو با نمونه­‌های استاندارد رنو توئینگو خواهد بود. با پرداخت مبلغ اضافه، این نقوش روی سقف و درهای عقب نیز اضافه می­‌شود.

در فضای کابین هم برخی موارد تازه همچون لوگوی Urban Nigh X روی داشبورد، پوشش متفاوت برای رودری­‌ها ، تریم قطعات مشکی براق، روکش مشکی صندلی‌­ها با نوارهای سفید و نشان Urban Nigh X روی بخش مرکزی پشتی جلب نظر می­‌کند.

مسیریاب، دوربین دید عقب و شارژ بی‌سیم تلفن همراه، از امکانات رفاهی استاندارد این هاچ‌بک سفارشی به شمار می­‌آید.

رنو توئینگو نسخه Urban Night

رنو درباره زمان عرضه توئینگو Urban Night خبری اعلام نکرده است، اما ثبت سفارش برای این مدل از روز 5 اکتبر (13 مهر) و با قیمت پایه 20,060 دلار برای نسخه مجهز به پیشرانه بنزین­‌سوز  و 30,903 دلار برای مدل برقی آغاز شده است.

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، انتظار می‌­رود رنو توئینگو به زودی از خط تولید خارج شده و جای خود را به رنو 5 دهد، خودرویی که در اوایل سال 2021 و در قالب یک کانسپت به جهانیان معرفی شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران