با قیمت پایه 31 هزار یورو

معرفی هوندا HR-V هیبرید

21 مهر 1400 16:28

پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره فروش هوندا HR-V e:HEV با پیشرانه هیبرید i-MMD در اروپا آغاز شده است. این پیشرانه تنها گزینه قابل نصب در این مدل است، تا عزم راسخ هوندا برای تمرکز بر ساخت خودروهای هیبرید و برقی را به نمایش بگذارد.

قیمت پایه هوندا HR-V e:HEV در بازار اروپا برابر با 31,290 یورو تعیین شده است.پیشرانه هیبرید i-MMD شامل موتور 1.5 لیتری چرخه اتکینسون با 108 اسب‌بخار قدرت و 131 نیوتن‌متر گشتاور و یک موتور برقی برای تولید کشش اضافه با 131 اسب­‌بخار قدرت و 253 نیوتن‌متر گشتاور است.

هوندا HR-V e:HEV در سه تریم الگانس، ادونس (Advance) و ادونس استایل (Advance Style) ارائه می­‌شود.

تجهیزات مدل استاندارد شامل چراغ‌های LED جلو، چراغ‌های دی‌لایت LED، رینگ‌های 18 اینچی 5 پره با تایرهای 225/50، باله عقب، چراغ‌های LED عقب، سنسورهای چهارگانه پارک در جلو و عقب، دوربین دید عقب، ترمر پارک برقی با دکمه و نمایشگر 9 اینچی اطلاعات سرگرمی با رابط کاربری Honda Connect خواهد بود. نمایشگر این خودرو از اپل کارپلی بی‌سیم و اندروید اتو پشتیبانی می‌­کند.

هوندا HR-V هیبرید

در تریم بالاتر اما موارد بیشتری شامل سیستم صوتی پرمیوم با 10 بلندگو، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، تهویه مطبوع اتوماتیک دو منطقه­‌ای، دو پورت شارژ USB برای سرنشینان عقب، آینه وسط حساس به نور، پوشش چرم و پارچه صندلی‌­ها با دوخت نارنجی در اختیار سرنشینان هوندا HR-V e:HEV قرار می‌گیرد.

در کامل‌ترین مدل یعنی ادونس استایل نیز برخی جزئیات تزئینی همچون الگوی رنگی سه گانه روی بخشی از جلوپنجره، ترکیب دوتایی رنگ بدنه، ریل سقفی و جزئیات نارنجی روی بخش پایینی درها به بدنه محصول هوندا اضافه خواهد شد.

هوندا HR-V هیبرید

علاوه بر شش کیسه هوا و استاندارد ایزوفیکس صندلی‌ها، هر سه تریم هوندا HR-V e:HEV به صورت استاندارد به مجموعه ایمنی انحصاری هوندا یعنی Honda Sensing نیز مجهز شده‌اند، که کروزکنترل تطبیق‌­پذیر با قابلیت حرکت پشت سر خودروی جلویی با سرعت کم، دستیار حرکت بین خطوط، دستیار تعویض خطوط، حسگر تابلوخوان ، پایش نقطه کور و رادار پیشگیری از برخورد در جلو و عقب با قابلیت کنترل پدال گاز، مهمترین موارد آن هستند.

هوندا HR-V هیبرید

برای نخستین بار در تاریخ عرضه هوندا HR-V در بازار اروپا، این خودرو به سیستم کنترل فرود از سراشیبی هم مجهز شده است، که با عبور سرعت از 3 کیلومتر برساعت فعال خواهد شد. چراغ‌های LED برای تابش نور در هنگام چرخش فرمان هم تنها در بالاترین تریم عرضه می­‌شود.

قیمت پایه هوندا HR-V e:HEV در بازار اروپا برابر با 31,290 یورو تعیین شده، که نسبت به قبل افزایشی محسوس را نشان می‌­دهد. البته مقصر اصلی این افزایش قیمت، پیشرانه هیبرید و فناوری پیشرفته آن است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : paultan.org

دیدگاه کاربران