کراس‌اوری با قیمت پایه 22 هزار دلار

معرفی مزدا CX-3 نسخه Super Edgy

24 مهر 1400 16:52

هرچند براساس اعلام شرکت مزدا در می 2021، حیات مدل‌های 6 و CX-3 در بازار ایالات متحده به پایان رسیده است، اما کراس‌اور کوچک CX-3 در سایر کشورهای جهان همچنان حضور دارد.

بسته به تریم و پیشرانه انتخاب شده، مزدا CX-3 Super Edgy با قیمت 21,800 الی 28,200 دلار به فروش می­‌رسد.مزدا CX-3 در وطن خود ژاپن هم حضور دارد و اخیراً به برخی بروزرسانی­‌ها مجهز شده است. این نسخه جدید در بازار ژاپن Super Edgy نام دارد و تغییراتی در بدنه و کابین آن رخ داده که آن را از سایر نمونه‌­ها متمایز می­‌سازد.

بدنه مزدا CX-3 Super Edgy با دو رنگ مشکی در بخش‌های بالایی و سفید براق در بخش پایینی تزئین شده که در کنار پوشش مشکی براق رینگ‌ها، لبه گلگیرها و رکاب­‌های جانبی قرار گرفته است.

البته امکان انتخاب چهار رنگ برای بدنه این مدل فراهم شده است، که سفید کوارتز متالیک به عنوان عضو جدید شناخته می­‌شود. نکته جالب این‌که این رنگ برای مزدا CX-8 و مزدا 2 هم قابل سفارش است، اما مشخص نیست که این مورد تنها برای مشتریان ژاپنی فراهم آمده یا در سایر بازارها نیز امکان‌پذیر است.

مزدا CX-3 نسخه Super Edgy

در فضای کابین مزدا CX-3 Super Edgy با پوشش مشکی اکثر بخش‌ها روبرو هستیم، که با برخی جزئیات سفید در بخش‌هایی از داشبورد، پوشش داخلی درها و کناره­ صندلی‌­ها، تضاد زیبایی ایجاد کرده است. دوخت بخش مرکزی صندلی­‌ها و حاشیه دریچه­‌های تهویه هم با رنگ مسی تزئین شده که بنابر اعلام شرکت مزدا، حسی از تجمل و جذابیت را ایجاد کرده است.

برای روکش صندلی­‌ها از چرم مصنوعی با پارچه مشابه با جیر استفاده شده که از نظر ظاهر و کیفیت، حسی خوشایند را به همراه آورده است.

بسته به تریم و پیشرانه انتخاب شده، مزدا CX-3 Super Edgy با قیمت 21,800 الی 28,200 دلار به فروش می­‌رسد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران