• مزدا CX-50 هيبريد آفتاب خودرو

واردات مزدا CX50 با دو پیشرانه متفاوت

بررسی مزدا CX-50 هیبرید آفتاب خودرو (CX50 HEV)

20 شهریور 1403 15:54

واردات مزدا CX50 با دو پیشرانه متفاوت

شرکت آفتاب خودرو، به عنوان واردکننده محصولات جدید مزدا در ایران، کراس‌اور جمع‌و‌جور سی‌ایکس 50 را برای عرضه در سامانه خودروهای وارداتی جانبازان در نظر گرفته است. این کراس‌اور، طراحی عضلانی و فلاپ‌های پلاستیکی زیادی دارد که ظاهر آن را کمی آفرودی جلوه می‌دهد. مزدا CX50 قرار است در دو نسخه با مشخصات فنی متفاوت عرضه شود.

مشخصات فنی مزدا سی‌ ایکس 50

این خودرو با پیشرانه‌های مختلفی در بازارهای جهانی عرضه شده است. هنوز کاتالوگ و مشخصات رسمی نسخه وارداتی آفتاب خودرو منتشر نشده، اما طبق اخبار موجود، این شرکت دو نسخه با پیشرانه‌های مختلف را در نظر گرفته است. نسخه اول، موتور 2.5 لیتری هیبریدی است. خروجی این پیشرانه، در حدود 175 اسب‌بخار قدرت و 221 نیوتن‌متر گشتاور است. 

پیشرانه بعدی، یک موتور 2 لیتری تنفس طبیعی بوده که 155 اسب‌بخار قدرت و 200 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. 

گیربکس مورداستفاده در نسخه هیبرید این خودرو، از نوع E-CVT است. مزدا سی ایکس 50 تنفس طبیعی نیز از گیربکس 6 سرعته اتوماتیک بهره‌مند است.

امکانات مزدا سی ایکس 50 هیبرید

کابین این خودرو طراحی مینیمال دارد و ویژگی‌هایی مانند فرمان دی‌کات، سیستم استارت/ استاپ، سیستم کنترل پایداری و کشش، سقف شیشه ای، تهویه اتومات دوگانه، شارژر وایرلس و ... از امکانات احتمالی این خودرو است. 


شرایط فروش مزدا وارداتی

برای اطلاع از آخرین اخبار شرکت آفتاب خودرو، شرایط فروش آن، قیمت مزدا و جدیدترین محصولات وارداتی این شرکت، و همچنین فروش مزدا در ایران، مقاله شرایط فروش آفتاب خودرو را مطالعه کنید.

دیدگاه کاربران