• هاوال H6 هيبريد بي ام کارز

نسل جدید، به ایران رسید

بررسی هاوال H6 هیبرید بی ام کارز (H6 HEV)

9 اسفند 1402 12:23

ارزش گمرکی هاوال H6 هیبرید

اسفند 1402: با اعلام ارزش گمرکی خودروهای هاوال H6، حالا مشخص شده که تصمیم بهمن موتور برای واردات Haval H6 به ایران کاملا جدی است. براساس اسناد منتشر شده از گمرکات کشور، ارزش خودروهای هاوال H6 که توسط شرکت بی‌ام کارز ثبت سفارش شده، مطابق جدول زیر است:

ارزش گمرکی هاوال H6 بهمن موتور
مدل خودرو ارزش گمرکی
هاوال H6 هیبرید (HEV) 18,800 یورو
هاوال H6 پلاگین هیبرید (PHEV) 19,820 یورو

همانطور که در جدول فوق نیز مشاهده می‌کنید، شرکت بی‌ام کارز علاوه بر نسخه هیبریدی H6، نسخه پلاگین هیبریدی آنرا نیز ثبت سفارش کرده و در حال حاضر مشخص نیست که عرضه کدام نسخه‌ها، قطعی شده است.

مشخصات فنی هاوال H6 هیبرید

قوای حرکتی این شاسی‌­بلند از پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری مجهز به توربوشارژر به همراه یک موتور الکتریکی به قدرت 177 اسب‌بخار تامین شده است، که در مجموع 243 اسب­‌بخار قدرت و 530 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار راننده قرار می­‌دهد.

نیروی پیشرانه از طریق سیستم انتقال قدرت مستقیم هیبرید به چرخ‌های جلو منتقل می­‌شود. نکته جالب اینکه موتور برقی با دو ضریب دنده برای انتقال قدرت هماهنگ شده که بخشی از آن، جعبه‌دنده هفت سرعته دوکلاچه اتوماتیک است. یک مجموعه باتری کوچک به ظرفیت 1.8 کیلووات ساعت نیز در کنار پیشرانه قرار گرفته است، بنابراین نمی‌­توان این خودرو را یک پلاگین هیبرید دانست.

ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابرپیاده و دوچرخه‌سوار، پایش نقطه کور، حسگر تابلوخوان، رانندگی نیمه خودران سطح 2 با قابلیت کنترل گاز، ترمز و فرمان و سامانه دستیار شتابگیری WDS، بخشی از مهمترین تجهیزات هاوال H6 هیبرید در زمینه ایمنی خواهند بود.

همچون سایر محصولات هاوال، خودرو H6 هیبرید نیز با گارانتی هفت ساله بدون محدودیت کیلومتر و خدمات امداد جاده‌­ای رایگان به مدت پنج سال، در بازارهای جهانی عرضه شده است.


فروش هاوال در ایران

برای اطلاع از شرایط فروش بی ام کارز در ایران و همچنین جهت آگاهی از نحوه فروش خودروهای هاوال، پیش فروش محصولات هاوال و نحوه ثبت نام خودروهای این شرکت، مقاله شرایط فروش هاوال را مطالعه کنید.

دیدگاه کاربران
سیدعلی میرضرابی 1402/12/15
قیمت چند عرضه میشه
پاسخ
0
0
0