• شرايط فروش بستيون
  • شرايط فروش هونگچي
  • شرايط فروش بي ام کارز
  • شرايط فروش بي ام کارز

فراخوان خریداران T77 از 15 اسفندماه

شرایط فروش بی ام کارز و ثبت نام BM Cars در اسفند 1402

14 اسفند 1402 14:31

فروش فوق العاده بستیون T77: اسفند 1402

فراخوان جدید بی‌ام کارز ویژه منتخبین سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام شد. ثبت نام بستیون T77 از ساعت 10 صبح سه‌شنبه مورخ 1402/12/15 آغاز شده و تا پایان روز سه‌شنبه مورخ 1402/12/22 نیز ادامه دارد:

فروش فوق العاده بستیون تی 77 بی ام کارز

براساس بخشنامه فروش فوق العاده بستیون، متقاضیان واجد شرایط پس از دریافت پیامک اطلاع‌رسانی، می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش اینترنتی بهمن موتور به نشانی bahman.iranecar.com/bmcars نسبت به واریز وجه و تکمیل ثبت نام خودرو اقدام نمایند. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش فوق العاده بستیون (PDF)

فراخوان ثبت نام بستیون: آذر 1402

با اعلام شرکت بی‌ام‌کارز، منتخبین سامانه یکپارچه فروش خودرو وارداتی که نسبت به انتخاب خودرو بستیون T77 اقدام کرده‌اند، از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 1402/09/22 می‌توانند جهت واریز وجه و تکمیل ثبت نام بستیون، اقدام نمایند:

براساس اعلام بی‌ام‌کارز، ثبت نام از متقاضیان واجد شرایط، صرفا بصورت اینترنتی و از طریق سامانه فروش اینترنتی بهمن موتور به نشانی bahman.iranecar.com امکان‌پذیر است. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش نقدی بستیون (PDF)

فروش فوق العاده بی ام کارز: آبان 1402

با اعلام شرکت بهمن موتور، نخستین مرحله فروش فوق العاده بی ام کارز ویژه منتخبین سامانه یکپارچه خرید خودروهای وارداتی، شروع شده است. ثبت نام بستیون و همچنین ثبت نام هونگچی، بصورت همزمان، از ساعت 10 صبح سه‌شنبه مورخ 1402/08/16 آغاز شده و پس از یک هفته، در پایان روز سه‌شنبه مورخ 1402/08/23 نیز به اتمام می‌رسد. شرایط فروش فوق العاده هونگچی وارداتی و فروش فوق العاده بستیون وارداتی، مطابق جدول زیر اعلام شده است:

شرایط فروش هونگچی - آبان 1402
مدل هونگچی H5
قیمت قطعی 2,620,000,000 2,760,000,000
توضیحات - 3 سال سرویس و بیمه بدنه
رنگ خودرو سفید/مشکی/خاکستری
جریمه تاخیر ماهانه 3 درصد
موعد تحویل هفته آخر بهمن 1402

*قیمت برحسب تومان است.

شرایط فروش بستیون - آبان 1402
مدل بستیون T77
قیمت قطعی 1,890,000,000
رنگ خودرو سفید/مشکی/نقره‌ای
نوع فروش عادی فوق العاده
جریمه تاخیر ماهانه 2.5 درصد ماهانه 3 درصد
موعد تحویل دی 1402 بهمن 1402

*قیمت برحسب تومان است.

براساس بخشنامه فروش بی ام کارز، ثبت نام از متقاضیان واجد شرایط از طریق سامانه فروش اینترنتی بهمن موتور به نشانی bahman.iranecar.com امکان‌پذیر است. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

. شرایط فروش بستیون T77 وارداتی (PDF)
. شرایط فروش هونگچی H5 وارداتی (PDF)

بی ام کارز؛ برند جدید بهمن موتور

بهمن موتور به زودی شوروم خود را در ایران مال افتتاح می‌کند. طبق تصاویر منتشر شده از این شوروم، بهمن موتور برند جدیدی را ایجاد کرده و قصد دارد محصولات وارداتی خود را به نمایش بگذارد.

برند جدید بهمن موتور BM Cars نام دارد که مخفف عبارت Bahman Motor Cars است. شرکت بی ام کارز محصولات برندهایی مانند بستیون، هونگچی، هاوال، MG و KG Mobility را وارد می‌کند. تاکنون ورود خودروهایی مانند بستیون T77 ، هونگچی H5، سانگ یانگ تورس و کوراندو جدید یا همان کوراندو نسل 4 قطعی شده است. در کنار محصولاتی که از این برندهای مطرح قرار است بزودی وارد ایران شوند، واردات محصولاتی از برند MG و هاوال نیز در دستور کار گروه بهمن قرار دارد که هنوز مدل‌های آن ها مشخص نیست. گروه بهمن تاکنون 300 دستگاه از محصولات جدید خود را وارد گمرک کرده و قصد دارد تا بزودی آن ها را وارد کشور کند.

واردات بستیون به ایران

نخستین مدل وارداتی از برند BESTUNE به ایران، احتمالا بستیون T77 خواهد بود. این محصول یک خودرو کراس اوور چینی بوده که علاوه بر چین، در کشورهایی مانند روسیه نیز عرضه شده و توانسته به فروش قابل قبولی دست پیدا کند.

بستیون در اصل یک زیر برند از شرکت بزرگ فاو چین بوده که نام جدید همان خودروهای بسترن فاو است. تا پیش از این گروه بهمن با بسترن همکاری تنگاتنگی داشت اما به دلیل بازگشت تحریم‌ها نتوانست به همکاری موفقیت آمیزش با بسترن ادامه دهد. در این حین که بسترن با بهمن قطع همکاری کرد گروه فاو تصمیم گرفت تا آن را تبدیل به یک برند مستقل کرده و نام آن را نیز از بسترن به بستیون تغییر داد.

کراس اور تی 77، اولین وارداتی از برند بستیون خواهد بود

واردات هونگچی به ایران

خودرو هونگچی H5 یک سدان از برند لوکس هونگچی چین است. برند هونگچی در اصل یکی دیگر از زیر برندهای گروه فاو چین است که فعالیتش تنها در تولید خودروهای لوکس بوده و در کشورهای حاشیه خلیج فارس مانند امارات متحده عربی نیز طرفداران بسیاری در این سال‌ها پیدا کرده است. هونگچی محصولات لوکس تولید می‌کند و از نظر کیفیت سطحی بالاتر از دیگر چینی‌ها دارد.

سدان لوکس اچ 5 اولین وارداتی از برند هونگچی خواهد بود

واردات کی جی موبیلیتی به ایران

این برند در اصل همان برند سانگ یانگ کره جنوبی بوده که پس از ناکامی‌های متعدد و دست به دست شدن‌های فراوان بالاخره گروه KG کره، مالکیت آن را برعهده گرفت و نام سانگ یانگ را به KG Mobility تغییر داد. اکنون مشخص شده که گروه بهمن قرار است با زیرمجموعه جدیدش، دو مدل تورس و کوراندو نسل چهارم را از این برند، وارد کشور کند.

واردات ام جی و هاوال به ایران

علاوه بر برندها و مدل‌های ذکر شده، BM Cars قرار است تا محصولات دیگری از نشان MG و هاوال را هم وارد ایران کند. بهمن تا قبل از بازگشت تحریم‌ها با شرکت هاوال همکاری داشت و قرار بود تا خودروهای بیشتری را از این برند چینی وارد کشور کند که سرانجام این اتفاق رخ نداد و اکنون دوباره شاهد بازگشت هاوال در ایران خواهیم بود.

MG نیز که در بازار ایران یک برند شناخته شده و تقریبا خوشنام بوده حالا قرار است پس از یک وقفه چند ساله با بهمن وارد ایران شود. هنوز مشخص نیست دقیقا چه زمانی این شوروم جدید گروه بهمن افتتاح شود اما با توجه به روند تکمیل شدن فضای شوروم باید بزودی شاهد بازگشایی آن باشیم.


بررسی انواع خودرو وارداتی BM CARS

برای آشنایی با جدیدترین محصولات وارداتی شرکت بی‌ام کارز و جهت اطلاع از مشخصات فنی و همچنین قیمت خودروهای وارداتی شرکت بهمن موتور، مقالات زیر را مطالعه کنید:

. بررسی خودرو مزدا 3 وارداتی
. بررسی خودرو بستیون T77 وارداتی
. بررسی خودرو هونگچی H5 وارداتی
. بررسی خودرو هونگچی EQM5 وارداتی
. بررسی خودرو فنگون E5 وارداتی
. بررسی خودرو نیسان سیلفی هیبرید وارداتی
. بررسی خودرو نتا U وارداتی
. بررسی خودرو هاوال H6 هیبرید وارداتی

آرشیو

کاتالوگ هاوال H6 هیبرید

8 اردیبهشت 1403
دانلود فایل PDF

فروش فوق العاده بستیون T77 - فراخوان 3

14 اسفند 1402
دانلود فایل PDF

فروش فوق العاده بستیون T77

25 آذر 1402
دانلود فایل PDF

فروش فوق العاده بستیون T77

16 آبان 1402
دانلود فایل PDF

فروش فوق العاده هونگچی H5

16 آبان 1402
دانلود فایل PDF

کاتالوگ هونگچی H5 وارداتی

3 آبان 1402
دانلود فایل PDF

کاتالوگ بستیون T77 وارداتی

3 آبان 1402
دانلود فایل PDF

کاتالوگ هونگچی EQM5 وارداتی

3 آبان 1402
دانلود فایل PDF

کاتالوگ دانگ فنگ E5 وارداتی

3 آبان 1402
دانلود فایل PDF
دیدگاه کاربران