ظاهری قدیمی با پیشرانه و امکانات مدرن

بازسازی متفاوت فورد F-100 برای SEMA

13 آبان 1400 13:27

یکی از نمایندگان فورد در نمایشگاه خودرو سما (SEMA)، یک دستگاه F-100 مدل 1978 است، که به موتور الکتریکی Eluminator  مجهز شده. نکته جالب اینکه قرار است این پیشرانه روی نسل جدید F-150 Lightning نصب شود.

دو پیشرانه برقی که هرکدام روی یکی از محورها نصب شده است، در مجموع 480 اسب­‌بخار قدرت و 860 نیوتن‌متر گشتاور به این پیکاپ برقی هدیه می­‌کنند. دو پیشرانه برقی که هرکدام روی یکی از محورها نصب شده است، در مجموع 480 اسب­‌بخار قدرت و 860 نیوتن‌متر گشتاور به این پیکاپ برقی هدیه می­‌کنند. اگر این ارقام به نظرتان آشناست، درست فکر می‌­کنید چراکه مشخصات مذکور مشابه با نسخه GT  Performance Edition  از کراس‌­اور برقی فورد یعنی ماستنگ مک-ای است. البته فعلاً از مشخصات باتری و شعاع حرکتی F-100 برقی اطلاعی نداریم.

فورد F-100 Eluminator روی شاسی تقویت شده از Roadster Shop شکل گرفته که توسط MLe Racecars ساخته شده است. بدنه آن با رنگ خاکستری Avalanche تزئین شده است، درحالی‌که جزئیات نارنجی روی بخش جانبی و حاشیه رینگ‌ها دیده می‌­شود. رینگ‌های 19 اینچی این خودرو نیز به صورت سفارشی از جنس آلومینیوم و با طرح مشابه با نمونه­‌های کلاسیک ساخته شده است.

بازسازی متفاوت فورد F-100 برای SEMA

درگاه شارژ مجموعه باتری نیز روی گلگیر جلو سمت راننده قرار گرفته، درحالی‌که محفظه کوچکی در زیر کاپوت برای قرار دادن لوازم درنظر گرفته شده است.

در کابین شاهد فضایی کاملاً مدرن هستیم که تحت تاثیر نمایشگر پشت آمپر عریض و صفحه اطلاعات سرگرمی بزرگ عمودی قرار گرفته است، که به نظر می‌رسد مستقیماً از مک-ای به این خودرو منتقل شده باشد. کنسول میانی جدید با اهرم چرخان انتقال قدرت و روکش چرم گیاهی صندلی­‌ها، از دیگر ویژگی‌های کابین این خودروست.

بازسازی متفاوت فورد F-100 برای SEMA

فورد مجموعه پیشرانه برقی Eluminator با 281 اسب­‌بخار قدرت و 430 نیوتن‌متر گشتاور را به همراه تمام متعلقات با قیمت 3900 دلار به متقاضیان واگذار می­‌کند.

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، این خودرو برای نمایش در نمایشگاه خودرو سما 2021 آماده شده است، که از دوم تا پنجم نوامبر (یازدهم الی چهاردهم آبان) در لاس وگاس برگزار می­‌شود.

دیدگاه کاربران
AMIR2006 1400/8/19
چقدر خوووووووووشگله =|
پاسخ
0
0
0