ترکیبی از جدیدترین امکانات برای آسایش بیشتر سرنشینان

کانسپت‌های بیوک، نماینده ون‌های آینده

1 آذر 1400 11:31

نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس 2021 به آرامی در حال برگزاری است، اما در گوشه دیگری از دنیا یک رویداد برجسته خودرویی دیگر در حال برگزاری است. نمایشگاه گوانگژو، میزبان محصولات فعلی و آینده برای این کشور است. مانند بیوک که با معرفی دو کانسپت به اسم GL8 Flagship و Smart Pod نگاهی به آینده دارد.

بیوک با معرفی دو کانسپت به اسم GL8 Flagship و Smart Pod نگاهی به آینده دارد.با بیوک GL8 فلگشیپ شروع می‌کنیم. خودرویی که درواقع نمایشی از مدل واقعی است. بیوک در حال حاضر مدل GL8 Avenir را در چین عرضه می‌کند و نسخه فلگشیپ طعم آینده را می‌دهد. با چهره‌ای پویا که با حرکتی آرام به سقف می‌رسد.

داخل کابین فضایی کاربردی انعطاف‌پذیر وجود دارد که چیدمان صندلی‌های متعددی را می‌توان به اجرا درآورد. جلوی راننده یک نمایشگر 30 اینچی و هم‌چنین یک نمایشگر لمسی روی فرمان و البته سیستم هدآپ وجود دارد که فضایی که بدون کنسول مرکزی ایجاد کرده‌اند. مانند اغلب خودروهای کانسپت این روزها، در این خودرو نیز قابلیت خودران وجود دارد.

کانسپت‌های بیوک، نماینده ون‌های برقی آینده

بیوک GL8 فلگشیپ دست‌کم امکاناتی برای راننده و رانندگی دارد، اما کانسپت Smart Pod کاملاً بدون راننده است. کانسپتی که از پلتفرم Ultimum برای آنچه که بیوک به آن مفهوم طراحی جسورانه برای فناوری‌های پیشرفته الکتریکی لقب داده، استفاده می‌کند. شیوه‌ای مجلل در فضایی گرم و سراسر لمسی.

کانسپت‌های بیوک، نماینده ون‌های برقی آینده

بیوک اسمارت‌ پاد شیوه‌ای نوین در حمل و نقل است، با استفاده از کابینی مجلل برای کار و یا استراحت با دیدن مناظر در حین سفر از مکانی به مکان دیگر. در همین راستا فناوری‌های پیچیده‌ای مانند حذف نویز اضافی و سیستم تصفیه هوا درون آن استفاده شده است. یک هوش مصنوعی پیچیده در سرتاسر بیوک اسمارت پاد وجود دارد و فرامین صوتی را کنترل و اجرا می‌کند، از میزان روشنایی محیط، ناوبری و عملکرد اینترنت.

در نظر داشته باشید Smart Pod یک کانسپت کاملاً آینده‌نگر است، بنابراین نباید انتظار داشته باشید در آینده نزدیک، چیزی شبیه به آن ببینید، اما درباره بیوک GL8 Flagship می‌توان پیش‌بینی کرد که به‌زودی شاهد عرضه نسخه نهایی‌ آن هستیم.

دیدگاه کاربران