کینگ‌کنگ وارد پیست می‌شود

پیکاپ سوپراسپرت گریت‌وال

6 آذر 1400 15:06

احتمالاً لقب عجیب‌ترین رونمایی در نمایشگاه گوانژو امسال به کانسپت گریت‌وال که یک پیکاپ سوپراسپرت است، اعطا می‌شود. کاملاً مشخص است که این پیکاپ جدید بر اساس مدل تولیدی King Kong Cannon ساخته شده است.

برای اینکه کینگ‌کنگ برای مشتریان چینی کمی جذاب‌تر شود، گریت‌وال مجموعه‌ای از کانسپت‌ها را با هدف تغییرات روی آن ارائه کرد.یک بادی‌ کیت فوق عریض و سیستم تعلیق پایین آمده، خودرویی شبیه به آنچه در فیلم‌های سریع و خشن می‌بینیم را تداعی می‌کند. گریت‌وال کینگ‌کنگ کانن خود را به‌عنوان رقیب مدل‌های محبوبی مانند تویوتا هایلوکس و فورد رنجر معرفی کرده است. از طرفی دیگر جلوپنجره بزرگ و چراغ‌های LED این پیکاپ نیز نسخه شاسی‌بلند تانک 500 را یادآوری می‌کند.

برای اینکه کینگ‌کنگ برای مشتریان چینی کمی جذاب‌تر شود، گریت‌وال مجموعه‌ای از کانسپت‌ها را با هدف تغییرات روی آن ارائه کرد. جذاب‌ترین آن‌ها یک پیکاپ سوپراسپرتی است که ظاهر و عملکرد آن را به سطح دیگری انتقال می‌دهد. این محصول به فلسفه خودروهای کم‌ارتفاع وفادار باقی مانده و ارتفاع آن از سطح زمین فقط چند سانتی‌متر است. با گلگیرهای برجسته و تایرهای پهن کانتیننتال گویا خود را برای پیست آماده کرده است. تنها قسمت‌هایی که هنوز قابل شناسایی هستند، در و پنجره استانداردش هستند.

در طراحی نسخه کانسپت گلگیرهای برجسته‌تر، دریچه‌های جدید هوا، رکاب‌های توپر آیرودینامیک و اسپویلر روی بخش انتهایی باعث افزایش جذابیت‌های بصری کینگ‌کنگ شده است. البته رینگ‌های بزرگ مشکی با حلقه‌ای زرد نیز به قابلیت‌های گرافیکی آن افزوده است.

پیکاپ سوپراسپرت گریت‌وال کینگ‌کنگ

سپر تهاجمی جلو باعث شده تا هرچیزی که درمورد زوایای تند و تیز شنیده‌ایم را فراموش کنیم. چراکه در این بخش مجموعه پیچیده‌ای از ورودی‌ها و شکاف‌ها تعبیه شده است. چیزی که به نظر یک ویرایش بزرگ‌ شده از آئودی RS3 Sportback است. استفاده از لوله‌های اگزوز 4 تایی و یک دیفیوزر، مفهوم یک سوپراسپرت واقعی را به تصویر می‌کشد.

تا این لحظه گریت‌وال هیچ اطلاعاتی درباره آنچه زیر کاپوت قرار گرفته منتشر نکرده است.  

دیدگاه کاربران