افزایش ارتفاع سواری با تغییر در سیستم تعلیق

معرفی نیسان نوت کراس‌اور

7 آذر 1400 13:30

تقریباً یک‌سال پس از معرفی نسل جدید نوت (Note) در اواخر سال 2020، خودروساز ژاپنی نسخه کراس‌اور از این محصول را برای عرضه در وطن خود آماده کرده است.

ارتفاع نوت کراس‌اور آتِک نسبت به سطح زمین در نسخه چهارچرخ محرک و دیفرانسیل-جلو به ترتیب 15 و 14.5 سانتی‌متر است.نوت کراس‌اور آتِک (Note Autech) با مشارکت یکی از شرکت‌های زیرمجموعه نیسان یعنی آتِک طراحی شده است. این نسخه در عین برخورداری از پیشرانه و سامانه انتقال قدرت مشترک با مدل استاندارد، به سیستم تعلیق تغییر یافته و تایرهای 195/60 R16 مجهز شده است.

این تغییرات به افزایش ارتفاع 25 میلی‌متری نسبت به مدل عادی منجر شده است، که در کنار سامانه چهارچرخ محرک، افزایش توانایی نوت کراساور آتِک در عبور از مسیرهای برفی و گِلی را به همراه دارد. در نهایت ارتفاع نوت آتِک نسبت به سطح زمین در نسخه چهارچرخ محرک و دیفرانسیل-جلو به ترتیب 15 و 14.5 سانتی‌متر است.

نیسان نوت کراس‌اور

طرح متفاوت جلوپنجره، LED های آبی چراغ دی‌لایت، لوگوی Autech Crossover در کنار نیسان، محافظ روی رکاب جانبی، روکش نقره‌­ای آینه­‌های جانبی، قطعات مشکی لبه گلگیرها، طرح نقره‌­ای و مشکی رینگ‌ها و ریل سقفی، نوت آتِک را از مدل استاندارد متمایز ساخته است.

در فضای داخلی هم با روکش چرم صندلی­‌ها با دوخت آبی و نشان Note Autech روی پشتی صندلی‌­ها مواجه هستیم.

نیسان نوت کراس‌اور

نیسان اعلام نموده که غیر از تغییرات ظاهری و افزایش ارتفاع بدنه، عملکرد فرمان برقی این نسخه را نیز مورد بازنگری قرار داده تا با افزایش ارتفاع سیستم تعلیق سازگار باشد. 

قرار است نیسان نوت کراس‌اور آتِک با رقم 22,750 دلار در کشور ژاپن به فروش برسد.

دیدگاه کاربران