با امکان سفارش پکیج‌ و رنگ‌های جدید

معرفی مزدا 3 مدل 2022

14 آذر 1400 14:25

شرکت مزدا برای جلب نظر طیف تازه‌ای از مشتریان، اقدام به عرضه یک رنگ جدید و البته پکیج کربن اِدیشن (Carbon Edition) برای مزدا 3 مدل 2022 کرده است.

پکیج کربن اِدیشن که مواردی شامل رنگ خاکستری پُلی‌متال برای بدنه، رینگ‌های 18 اینچی مشکی، گرمکن آینه­‌های جانبی و تزئین آنتن و آینه‌­های جانبی با مشکی براق را برای مزدا 3 به همراه دارد.رنگ تازه قابل سفارش برای مزدا 3 در سال 2022، پلاتینیوم کوارتز متالیک (Platinum Quartz Metallic) بوده که برای تریم‌­های S سِلِکت، S پریفرد، S پرمیوم، توربو و توربو پرمیوم سِلِکت قابل انتخاب است. براساس اعلام روابط عمومی مزدا، هیچگونه هزینه اضافه بابت سفارش رنگ پلاتینیوم کوارتز متالیک از مشتری دریافت نخواهد شد.

اما بشنوید از پکیج کربن اِدیشن که مواردی شامل رنگ خاکستری پُلی‌متال برای بدنه، رینگ‌های 18 اینچی مشکی، گرمکن آینه­‌های جانبی و تزئین آنتن و آینه‌­های جانبی با مشکی براق را برای مزدا 3 به همراه دارد.

در فضای کابین هم با روکش چرم قرمز برای صندلی­‌ها، سیستم صوتی Bose با 12 بلندگو و روکش آلومینیومی توری بلندگوها و اشتراک رایگان رادیو ماهواره‌­ای SiriusXM به مدت سه ماه مواجه هستیم. البته از آنجایی که تریم پریفِرد (Preferred) از مزدا 3 برای اضافه شدن این پکیج انتخاب شده، برخی تجهیزات شامل سقف شیشه‌­ای، تنظیم هشت‌گانه برقی صندلی راننده و حافظه برای تنظیمات صندلی و آینه­‌های جانبی هم در کابین وجود دارد.

مزدا 3 کربن اِدیشن به پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر اسکای‌اکتیو-G مجهز شده است، که 186 اسب­‌بخار قدرت و 252 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده شش سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال می­‌دهد.

مزدا 3 مدل 2022 پکیج کربن ادیشن

بد نیست بدانید دو نسخه دیگر از پیشرانه اسکای اکتیو-G هم برای مزدا 3 عرضه شده است، که شامل 2 لیتری توربوشارژ با 155 اسب­‌بخار قدرت و 200 نیوتن‌متر گشتاور و 2.5 لیتری توربوشارژ با خروجی 250 اسب­‌بخار نیرو و 434 نیوتن‌متر گشتاور خواهد بود. هردو نمونه به جعبه‌دنده شش سرعته اتوماتیک متصل هستند، اما پیشرانه 2.5 لیتری توربوشارژ به همراه سامانه چهارچرخ محرک عرضه می‌شود.

قیمت پایه مزدا 3 کربن اِدیشن در دو فرم اتاق سدان و هاچ‌بک به ترتیب 26,400 و 27,400 دلار تعیین شده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران