افزایش لذت رانندگی

بروزرسانی نرم‌افزاری برای ب‌ام‌و M3 و M4

28 آذر 1400 12:02

شرکت ب‌ام‌و از مدتی پیش اقدام به ارائه بروزرسانی نرم‌­افزاری از راه دور برای خودروهای مجهز به سامانه iDrive 7 کرده است. نسخه 21-07 از این بروزرسانی، چندین بهسازی کلیدی در فناوری و عملکرد را برای محصولات این شرکت به ارمغان آورده است.

نسخه 21-07 از سامانه iDrive 7، چندین بهسازی کلیدی در فناوری و عملکرد را برای محصولات ب‌ام‌و به ارمغان آورده است.براساس اعلام شرکت ب‌ام‌و، صدای استارت پیشرانه در مدل‌های M3 و M4 به نحوی تغییر کرده که راننده را تحت تاثیر قرار خواهد داد. صدای تعویض دنده‌­ها در نمونه­‌های مجهز به جعبه‌دنده 8 سرعته استپ­‌ترونیک هم بهبود یافته ضمن‌اینکه تمام این موارد از طریق سامانه iDrive 7 قابل تنظیم است.

سایر بروزرسانی‌­ها در فناوری اتفاق افتاده همچون افزایش دسترسی به سرویس‌های اسپاتیفای که در نمونه­‌های مجهز به رادیو ماهواره‌­ای SiriusXM  با 360L، ایستگاه­‌های پاندورا هم پشتیبانی می­‌شود.

نرم‌­افزار BMW's News هم اکنون هوشمندتر از قبل شده و به کمک هوش مصنوعی، می‌­تواند خبرهای با کیفیت صوتی بهتر در زمینه­‌های مورد علاقه سرنشینان را پیدا کند.

پیشرانه ب‌ام‌و M3

کلید دیجیتال ب‌ام‌و که از طریق نرم­‌افزار تلفن همراه برای باز و بسته کردن درها و حتی استارت پیشرانه محصولات این شرکت برنامه‌­ریزی شده و تاکنون تنها با دستگاه‌­های ساخت اپل همساز بود، اکنون با سیستم عامل اندروید هم سازگار شده است. اسامی محصولاتی همچون سامسونگ گلکسی S21، گوگل پیکسل 6 و 6 پرو در فهرست دستگاه­‌های دارای پشتیبانی از این سامانه به چشم می­‌خورد.

خودروساز آلمانی قصد دارد در آینده نزدیک، کلید دیجیتال را به یک آپشن قابل انتخاب برای اکثر محصولات خود تبدیل نماید.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران