جشن 10 سالگی در ژاپن

معرفی نسخه‌ای ویژه از سوبارو کراس‌ترک

29 آذر 1400 14:25

کراس‌اورهای جمع‌و‌جور بسیار محبوب‌ند و در طی سال‌های اخیر، جایگاه ویژه‌ای را در بازار خودرو کسب کردند. نسل اول سوبارو XV در سال 2011، به عنوان عضوی از خانواده کراس‌اور ایمپرزا (Impreza) معرفی شد. اما نسل دوم XV، بر اساس پلتفرم جهانی سوبارو در سال 2017 عرضه شد.

سوبارو XV/Crosstrek به سن 10 سالگی رسیده و با رونمایی نسخه ویژه از این کراس‌اور برای بازار ژاپن، این رویداد مهم جشن گرفته شده است. حال مدل XV/Crosstrek به سن 10 سالگی رسیده و اکنون سوبارو قصد دارد تا با رونمایی نسخه ویژه نسل دوم کراس‌ترک برای بازار ژاپن، این رویداد مهم را جشن بگیرد.

سوبارو XV Advance Style Edition ظاهر اسپرت‌تر و قوی‌تری دارد. المان‌هایی مانند رینگ‌های 18 اینچی تیره و متالیک، روف‌ریل‌های مشکی، روکش خاکستری به کار رفته در صفحه زیرین خودرو، جلوپنجره، دور چراغ‌های مه‌شکن، قاب آینه‌های جانبی، اسپویلر سقف و آنتن‌ کوسه‌ای، بر ظاهر خودرو تاثیر گذارند.

داخل کابین، چرم مصنوعی با دوخت‌های متضاد زرد رنگ، روکش چرم فرمان و مجموعه EyeSight Safety Plus  به چشم می‌خورد.

سوبارو کراس‌ترک نسخه 10 سالگی در ژاپن

این نسخه ویژه، به طور انحصاری، با پیشرانه 2 لیتری e-Boxer عرضه می‌شود که قادر است 143 اسب‌بخار قدرت و 188 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. موتور الکتریکی موجود نیز 13.4 اسب‌بخار قدرت و 65 نیوتن‌متر گشتاور اضافه می‌کند. نیروی تولید شده توسط گیربکس Lineatronic CVT و به کمک سیستم Symmetrical AWD سوبارو، به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

سوبارو کراس‌ترک نسخه 10 سالگی در ژاپن

از دیگر به‌روزرسانی‌های سری سوبارو XV 2022 در ژاپن، می‌توان به اضافه شدن رنگ آبی یاقوت کبود (sapphire blue pearl) در نسخه‌ ۱1.6 لیتری و صندلی‌های جدید دارای گرم‌کن با تودوزی فابریک در نسخه 2 لیتری، اشاره کرد.

قیمت پایه سوبارو XV Advance Style Edition در بازار ژاپن از 25,660 دلار شروع می‌شود و تیپ مجهزتر آن، قیمتی برابر 26,511 دلار دارد.

دیدگاه کاربران